• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 15:38:52 följande:
    Och;

Vad ska han dela med sig av? Baguetten?
    Gud jag tror jag översköljs av en brutal snålhet helt plötsligt...
    Det känns inte som du riktigt är en lagspelare. Tänk på stackars Och, hon kanske behöver få lite baguette. Hon är ju så vän och oskuldsfull.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Bäraren av baguetten jag inte vill dela med mig av får föra sin egen talan.
    Dock vet jag att hans önskemål stämmer väl överens med mina
    Det är därför vi är så galet fantastiska.

Baguette love!

• Nice Girl Wrong Place

...jag har börjat läsa en bok som jag känner att jag inte älskar och vet inte om jag borde vara tapper och kämpa på eller bara dumpa.
    Jag dumpar aldrig så det tar emot.

Borde starta en omröstningstråd.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 16:11:13 följande:
    ...jag har börjat läsa en bok som jag känner att jag inte älskar och vet inte om jag borde vara tapper och kämpa på eller bara dumpa.

Vad för bok då? Jag har försökt mig på att läsa James Joyce Odesseus några gånger men har aldrig kommit så långt.
  • Nice Girl Wrong Place

"Med livet framför sig" av Émile Ajar (pseudonym).
    Det blev ett sådant tydligt bryt efter en massa Marguerite Duras.
    Har två olästa böcker av henne kvar, så frestande...

• ulfsas
    och skrev 2013-06-05 11:13:37 följande:
    Ja. För du hade ju absolut kunnat avväpna en polis utan att själv hamna platt på backen.

Män, alltså... 
    Troligen lättare om det är en polistjej iaf.

Fast jag hade nog hellre bjudit henne på drink o middagSkål 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Ermenegildo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 16:11:13 följande:

Dumpa, life is too short. Någon sade att jag absolut MÅSTE läsa Stäppvargen av Herman Hesse. Gav upp efter 20 sidor.

Något helt annat: "You are IN da office, baby!" -vilken film,utan att googla!! 
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2013-06-06 23:43:57 följande:
    Dumpa, life is too short. Någon sade att jag absolut MÅSTE läsa Stäppvargen av Herman Hesse. Gav upp efter 20 sidor.

Något helt annat: "You are IN da office, baby!" -vilken film,utan att googla!! 
    Var nog typ 20 år sen jag läste den men upplevde den som en väldigt bra bok. Det är möjligt att den var seg i början och svår att komma in i. En del böcker är sådana och sen griper de tag om en.