• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ermenegildo
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:36:48 följande:
    Ärligt talat, du är en riktigt schysst person. Jag ville bara säga det... om det inte redan varit tydligt att jag tyckte det.
    Bromance in the air!
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • ulfsas

Skall nu ta en sväng på Oxfordstreet mm. Käka lite god Indisk mat. Skall bli gott.

• lille Birger
    Aynrand skrev 2013-06-08 10:05:51 följande:
    en bild av Nalle som onanerar framför spegeln
    Jag misstänker att det är jaghopparhögt som sitter med ena handen innanför trosan och pillar eftersom hon frågar efter massa bilder på nallen, men jag hoppas att så inte är fallet.
    ulfsas skrev 2013-06-08 16:14:34 följande:
    Skall nu ta en sväng på Oxfordstreet mm. Käka lite god Indisk mat. Skall bli gott.
    Vad mycket du reser, ulsas. Glad

• PrimitivMan
    och skrev 2013-06-07 22:49:59 följande:
    Jag noterar att EN person i alla fall anstränger sig för att pigga upp mig.

Tack. {#emotions_dlg.flower} 

Och nej, inga landskapsbilder i motljus. Dom kan du skicka till din moster istället, PM.
    Är det tacken för att man försöker vidga dina vyer lite och få dig intresserad av annat här i livet än erigerade penisar?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:11:33 följande:

Gissa antalet öl :-} Muahaha 
    Hmm för många för att posta på FL ?
  • ulfsas

Jo det blev ungefär :) 895.7 flygtimmar förra året. Snittfart ca 800 km/h så det blir några mil med.
    Går åt kanske 2-2,5 ton bränsle per timme också.....á ca 10kr/kg.

Allt för att jag som nu skall sitta på ett fik på Oxfirdstreet med en mangosmoothie i handen. Gott. Mmmmm

• PrimitivMan
    ulfsas skrev 2013-06-08 19:43:02 följande:
    Jo det blev ungefär :) 895.7 flygtimmar förra året. Snittfart ca 800 km/h så det blir några mil med.
    Går åt kanske 2-2,5 ton bränsle per timme också.....á ca 10kr/kg.

Allt för att jag som nu skall sitta på ett fik på Oxfirdstreet med en mangosmoothie i handen. Gott. Mmmmm
    finns ett rätt trevligt område på en sidogata in från oxford street med en massa trevliga restauranger. en skön oas mitr bland alla affärer. Minns inte vad det heter men inte lång från Selfridges har jag för mig (och på samma sida). Annars är Oxford street ingen avkoppling direkt.
  • Sebramannen
    PrimitivMan skrev 2013-06-08 19:35:45 följande:
    Hmm för många för att posta på FL ?

Det känns inte som man är aningen korkad om man citerar ett inlägg ställd 19 timmar innan? Och dessutom klart talar emot svaret? Primitiv och dum.
  • Nice Girl Wrong Place

De bästa delarna av London finns söder om city.
    Bodde många år i London och kom att älska just de södra förorterna lite lite mer än resten.
    Typ Clapham, men även Gipsy Hill, Crystal Palace och liknande. Helt fantastiska.

Jag avundas dig ulfsas!

• PrimitivMan
    Sebramannen skrev 2013-06-08 20:08:57 följande:

Det känns inte som man är aningen korkad om man citerar ett inlägg ställd 19 timmar innan? Och dessutom klart talar emot svaret? Primitiv och dum.
    Umm nej. Inte mer än att du kanske nyktrat till men kanske inte blivit förståndigare dock,. Hade jag varit dig skulle jag ha alkolås på tangentbordet.