• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

jag är kåt!

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-02 13:48:19 följande:
    Alltså jag vet att en del av er kanske har anat det då och då (host) men jag MÅSTE säga till någon mer än Aynrand själv, att jag tycker så sanslöst mycket om honom.
    Han är en otroligt oemotståndlig, vacker man och en av de godaste människor jag känner.

Så nu fick jag det sagt. Gud vad skönt!!!

Ha en bra dag! 

jag är kåt!
    kyss
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-07-02 22:00:56 följande:
    jag är kåt!

jag är kåt!
    kyss
    Kan du säga det där igen?
    Jag tror inte jag uppfattade din sinnesstämning...

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Orcha skrev 2013-07-02 21:03:55 följande:

Förutom nallen menar du?

Mjaaa, jag lutar åt diverse...har du förslag så shoot liksom.
    Jag menar att inredningen alla hans tjejer befinner sig i är gräslig...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Orcha
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-02 22:12:06 följande:
    Jag menar att inredningen alla hans tjejer befinner sig i är gräslig...

Håller nog med...
    Kräks
    Make love, not english quotes...
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-07-02 12:46:17 följande:
    Det var klockan 11.02, nu är klockan 12.46, ungefär, så det har det gått över igen....Älskling.Hjärta

Eller hur ???
    Så måste det vara. Vänta lite ska jag känna efter?

Nej. Sorry.  
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-07-02 22:58:56 följande:

Nej. Sorry.  
    Män är svin, jag vet. Fast det gäller inte mig. Fast jag är man. Nu upprepade jag "fast" två gånger. På samma rad. Det ser inget vidare ut. Det ser rent för jävligt ut egentligen. Men det förlåter du, Goding,Hjärta eftersom det var jag som skrev skiten.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-07-02 22:58:56 följande:

Nej. Sorry.  
    Okej, nu går det inte att radera inlägg, men glöm allt jag skrivit dom senaste sidorna. Hälsa så gott till Rose...Älskling.{#emotions_dlg.flower}
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-07-02 23:04:03 följande:
    Män är svin, jag vet. Fast det gäller inte mig. Fast jag är man. Nu upprepade jag "fast" två gånger. På samma rad. Det ser inget vidare ut. Det ser rent för jävligt ut egentligen. Men det förlåter du, Goding,Hjärta eftersom det var jag som skrev skiten.

sist jag kollade i spegeln var jag inget svin....utan en man
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place

Jag älskar min katt. Kärlek alltså. Vill skaffa en till men jag blir orolig över att de ska avsky varandra. Min katt är blind och det gör att hon liksom inte funkar som andra katter haha...i basic saker som kommunikation med andra katter.
    Får skaffa en till blind katt kanske.

• Nice Girl Wrong Place

Aynrand är definitivt inte ett svin
    Om han vore ett djur skulle han vara en häst. Typ en arab(häst). Smidig, vacker, stark, energisk, uthållig och andra hästrelaterade egenskaper...

Jag har liknats vid en katt men det var kanske inte i så positiv bemärkelse. Något med rörelserna och slughet haha!
    Rörelserna tar jag som en komplimang, med slug?
    Men om jag vore ett djur skulle jag nog vilja vara en katt. Ett kattdjur iaf. Typ jaguar eller så.