• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Jag tycker även att kvinnan i Secretary gör just det - tar för sig. Inte i början men hennes målmedvetenhet och daggmaskar är utan tvekan att ta för sig, på ett alternativt sätt.

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-29 16:07:57 följande:
    PM;

Jag tycker att de känslor hon har i filmen (som jag beskrev i inlägget) är myyyycket enklare att förstå än t ex Anas i 50 shades, som jag inte för en sekund förstår.
    Jag tolkar Secretary som att hon genom smärta upptäcker njutningen, smärtan gör ju henne kåt. Kanske är det förnekelsen av detta och iom det en del av sig själv som gjorde henne olycklig.
    För det omsätts ju inte alls av Edward, som något destruktivt, tvärtom - hon blir lycklig.

Och han är en man som inte riktigt vet hur han ska hantera sin dominans, är nästan lite rädd för sina behov, men som tillsammans med henne och hennes starka behov, börjar känna att det är ok.
    Jag ser honom inte som känslokall utan rädd, rädd att hon inte ska klara av hans stark drift och sedan lycklig över att de båda finner varandra i det helt fantastiska samspelet.

Gulligt, romantiskt och helt fantastiskt.
    Den här killen ser iaf ut att veta vad han sysslar med, även om han som jag ser det smiskar åt fel håll:

Han kan träffa baksidan av låren också från andra hållet.

• Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-06-29 16:34:34 följande:
    Den här killen ser iaf ut att veta vad han sysslar med, även om han som jag ser det smiskar åt fel håll:

Han kan träffa baksidan av låren också från andra hållet.

Han vet säkert exakt vad han sysslar med...

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Jag dricker vin, för första gången på skitlänge. Det har aldrig smakat bättre.

Skål!
    Skål 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-29 19:02:54 följande:
    Jag dricker vin, för första gången på skitlänge. Det har aldrig smakat bättre.

Skål!
    Skål 
    SkålHjärta{#emotions_dlg.flower}Nalle{#emotions_dlg.djavulsk}
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-06-29 21:59:38 följande:
    SkålHjärta{#emotions_dlg.flower}Nalle{#emotions_dlg.djavulsk}
    Åh du vet precis vad jag behöver...Hjärta
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-29 22:21:36 följande:
    Åh du vet precis vad jag behöver...Hjärta
    tack.....!!!!!!!!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-29 16:25:16 följande:
    Jag tycker även att kvinnan i Secretary gör just det - tar för sig. Inte i början men hennes målmedvetenhet och daggmaskar är utan tvekan att ta för sig, på ett alternativt sätt.
    Ja hon är definitivt målmedveten. Inte den karaktären jag tänkte på utan mer på de andra romanerna. Jag gillar hennes rollfigur i Secretary, hon är så charmig.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

På tal om film och bli inspirerad (läs: få snuskiga tankar) så kom jag på att utdela smisk kanske var en trevlig sysselsättning efter att ha sett den tjeckiska komedin "När seklet var kort" för väldigt länge sen (jag var nog 16-17 år el ngt). Ett något annorlunda val vad gäller att bli sexuellt inspirerad.

Är en scen i den filmen där den levnadsglada kvinnliga huvudrollsinnehavaren får för sig att klippa av sig sitt långa vackra hår och klippa kjolen kort enligt det nya modet. Cyklar glad i hågen för att möta sin man som blir bestört men säger inte ett ljud utan börjar ge henne smisk. Varpå hon lite lagom diskret drar upp kjolen så han kommer åt bättre. . Hade inte tänkt på smisk ur ett erotiskt perspektiv förut och den scenen är väl iof inte erotisk men det satte fart på tankarna.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-29 19:02:17 följande:
    Han vet säkert exakt vad han sysslar med...

Vad tycker du om att han håller högerhanden på vaginan?