Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-03 12:02:29 följande:
Jag vill tro att jag är extremt lojal mot de jag tycker om. Jag kan vara väldigt dominant, nästan bossig och väldigt intensiv i saker och frågor som engagerar mig, eller i jobbsammanhang. I andra sammanhang kan jag vara som smältande smör helt utan vilja att hävda mig eller bestämma.
Intressant hur vi fungerar
En "hund" är jag inte alls. Jag gillar inte alls att följa på det viset. När jag var yngre vad min största strävan i livet att inte följa haha...
Men så är nog väldigt många tonåringar. Me against the world liksom.
Men jag gillar fortfarande inte att följa, på gott och ont.
Jag skulle ha rymt. På riktigt.
Vad gjorde du PM? Klättrade upp i en gran eller bet ihop?
Jag var en av de som klarade mig väl och bet ihop. Jag har ett starkt psyke.
Efter övning fick jag och de två andra som klarade det väl åka med befälen för debriefing. Det var då de berättade att de hade gjort det som ett experiment. Fick dock ta skit för att jag inte följde en del av reglerna dock. Som att man alltid skall ha med sig hjälm, vapen och skyddsmask inom armlängds avstånd vad än man gjorde. Orka liksom.
Det ändrade synen radikalt på en del av kamraterna. Som en kille som jag tyckt bra om. Han fick "ont i foten" och kunde inte följa med ut på en uppgift så vi fick göra hans del. Han skulle istället vara kvar i lägret och hålla elden vid liv. Så kommer vi tillbaka mitt i natten till vindskyddet , blöta och genomfrusta och ingen eld som brinner och den killen ligger och sover i sin sovsäck istället. Då var det nära stryk.
En annan hade jag tyckt var enormt dryg och påfrestande. Det tyckte jag även efteråt, men jag visste däremot att när dte väl gällde så kunde jag lita på honom.