• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-07-03 20:56:22 följande:
    Jag undrar om jag är ett lejon eller en uggla?

Några klargöranden:

Jag är inte längre så jättelesbisk, och jag har inga planer på att kastrera män med slöa knivar. Jag skulle också behöva en flaska Pepsi, för jag är törstig.

Så.  
    Lejon absolut.

Så bra att du har övergett dina alternativa karriärsplaner. Läsk är inte nyttigt och kommer att ge dig en Birger röv.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-07-03 21:18:28 följande:
    Lejon absolut.

Så bra att du har övergett dina alternativa karriärsplaner. Läsk är inte nyttigt och kommer att ge dig en Birger röv.
    Okej. Du säger alltså att jag inte är klok, eftertänksam, lojal och följsam? Helt säker på att du VILL säga detta?

För övrigt är ju män hur jävla mesiga som helst, jag antar att man fick överge dessa test när kvinnor fick börja göra lumpen? En veckas dålig kosthållning, hårt arbete, lite kyla och stress och ni ligger och gråter under granar? Jag hade spöat skiten ur er alla, det är min absoluta övertygelse. 
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2013-07-03 21:26:42 följande:
    Okej. Du säger alltså att jag inte är klok, eftertänksam, lojal och följsam? Helt säker på att du VILL säga detta?

För övrigt är ju män hur jävla mesiga som helst, jag antar att man fick överge dessa test när kvinnor fick börja göra lumpen? En veckas dålig kosthållning, hårt arbete, lite kyla och stress och ni ligger och gråter under granar? Jag hade spöat skiten ur er alla, det är min absoluta övertygelse. 
    Män ÄR mesiga.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-07-03 21:26:42 följande:

Jag är helt övertygad om att du hade klarat det bättre än många män.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-07-03 21:34:21 följande:
    Jag är helt övertygad om att du hade klarat det bättre än alla mesproppar till män.
    Du skrev lite fel men jag rättade det åt dig.
  • lille Birger

Kvinnor har snyggare rumpor än män.  Cool

• och
    lille Birger skrev 2013-07-03 21:40:05 följande:
    Det är en korrekt iakttagelse.

Känner du möjligen för att illustrera med en bild? Solig 
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-07-03 21:40:05 följande:
    Aynrand har en fantastisk rumpa.

Åh... 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Orcha
    och skrev 2013-07-03 20:56:22 följande:
    Jag undrar om jag är ett lejon eller en uggla?

Några klargöranden:

Jag är inte längre så jättelesbisk, och jag har inga planer på att kastrera män med slöa knivar. Jag skulle också behöva en flaska Pepsi, för jag är törstig.

Så.  
    Tror du är en människa...
    Tror jag alltså.
    Sa jag "tror"?
    Make love, not english quotes...
  • lille Birger
    och skrev 2013-07-03 21:42:29 följande:
    Det är en korrekt iakttagelse.

Känner du möjligen för att illustrera med en bild? Solig

Dom har helt olika former. Tjejen är mer fyllig och rundare.