• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Orcha
    lille Birger skrev 2013-07-08 17:00:25 följande:
    Ja, faktiskt. Det kanske blir så om man köper för stora stringtrosor.
    Hur stora finns det eg?

För små känner jag igen... Ajje!
    Men för stora? Drömmer
    Make love, not english quotes...
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-07-08 16:45:56 följande:
    Det är lugnt NG. Jag tog inte det personligt, ville beskriva en annan sida av en relation.
    Glad för din skull. Verkligen. Det förtjänar du. Kyss 

Jag vore dum om jag inte älskade maken efter alla dessa år han har stått ut med mig och mitt humör även om han har sina sidor han också. Inte ens gud är perfekt så man ska inte ha förvänta sig att nån ska vara perfekt.  
    Precis.
    Att älska "trots att"  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    TheCoopers skrev 2013-07-08 16:56:24 följande:
    Hjärta

Precis så känner jag för min sambo . Han är en helt fantastisk människa och jag är innerligt tacksam för han ramlade in i mitt liv . Visst vi har våra stunder och dagar med .. men faktiskt är det skitbra till största delen .

Han är verkligen ( det här låter cheeeeeeeeeesy) min bästa vän OCH såååå sjukt sexig , smart , rolig ! dessutom är vi ärliga mot varandra oavsett vad det gäller . Det kan vara smärtsamt emellanåt men det är det värt i längden .

Så jag tror vi får dras med varandra resten av livet

PUSS på dig förresten Ms SEXY Hjärta
    Åh vad underbart att läsa! Gör mig varm i hjärtat
    Jag undrar om jag någonsin kommer att känna så, du vet att vara med någon for life liksom. Jag önskar mig det. Eller känna så kan man ju göra, men så gäller det att omständigheterna hänger med och det gör ju dina. Era. 
    En drös vackra tjejer har ni också Hjärta underbart!

Det är en sak som jag alltid kommer att ha lite ont i hjärtat över, att inte fått dela glädjen i att uppfostra sina barn med någon. Jag har varit ensam med min dotter i 11 år, inte ensam som i singel, men ensam vårdnadshavare och alltid ensamt ansvar. Jag vill iiiiinte låta gnällig, men jag tycker det är så vackert att se en man och en kvinna och deras lycka i sina barn. Det är ad jag önskar för min dotter. Jag skall styra henne dit med järnhand haha...

Puss på dig själv snygging!  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Orcha skrev 2013-07-08 18:57:09 följande:
    Hur stora finns det eg?

För små känner jag igen... Ajje!
    Men för stora? Drömmer
    Det är väl meningen att stringtrosor ska vara ganska åtsittande så att de sitter på plats utan att halka ur skinkorna.
  • Orcha
    lille Birger skrev 2013-07-09 00:23:54 följande:
    Det är väl meningen att stringtrosor ska vara ganska åtsittande så att de sitter på plats utan att halka ur skinkorna.
    Make love, not english quotes...
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-08 22:45:01 följande:
    Åh vad underbart att läsa! Gör mig varm i hjärtat
    Jag undrar om jag någonsin kommer att känna så, du vet att vara med någon for life liksom. Jag önskar mig det. Eller känna så kan man ju göra, men så gäller det att omständigheterna hänger med och det gör ju dina. Era. 
    En drös vackra tjejer har ni också Hjärta underbart!

Det är en sak som jag alltid kommer att ha lite ont i hjärtat över, att inte fått dela glädjen i att uppfostra sina barn med någon. Jag har varit ensam med min dotter i 11 år, inte ensam som i singel, men ensam vårdnadshavare och alltid ensamt ansvar. Jag vill iiiiinte låta gnällig, men jag tycker det är så vackert att se en man och en kvinna och deras lycka i sina barn. Det är ad jag önskar för min dotter. Jag skall styra henne dit med järnhand haha...

Puss på dig själv snygging!  

Ja tre fina tjejer .. snart 13år , 7år och 17 månader redan ! Tiden flyger förbi

Ja det där är svårt .. alltså visst har jag älskat förr men när vi träffades så kändes det så himla lätt och rätt från början . Det var liksom inget knössel eller problem eller spela några spel . Det var ärlig och passionerat och roligt sådär från första stund
    Hade jag inte upplevt det själv hade jag nog sagt att det bara var en massa trams ! hehehe !

ååå jag förstår dig verkligen ! det är jävligt tufft emellanåt ! Jag beundrar alla ensamma föräldrar Hjärta det är onekligen enklare när man är två .
    Jag är helt säker på att du gör ett fantastiskt jobb och att den där människan som är ämnad just för dig står runt hörnet och väntar

PUSS !
    I'm the me I choose to be ...
  • Nice Girl Wrong Place
    TheCoopers skrev 2013-07-09 08:17:11 följande:

Ja tre fina tjejer .. snart 13år , 7år och 17 månader redan ! Tiden flyger förbi

Ja det där är svårt .. alltså visst har jag älskat förr men när vi träffades så kändes det så himla lätt och rätt från början . Det var liksom inget knössel eller problem eller spela några spel . Det var ärlig och passionerat och roligt sådär från första stund
    Hade jag inte upplevt det själv hade jag nog sagt att det bara var en massa trams ! hehehe !

ååå jag förstår dig verkligen ! det är jävligt tufft emellanåt ! Jag beundrar alla ensamma föräldrar Hjärta det är onekligen enklare när man är två .
    Jag är helt säker på att du gör ett fantastiskt jobb och att den där människan som är ämnad just för dig står runt hörnet och väntar

PUSS !
    Låter underbart. Och jag förstår precis. Jag var en sådana som sa just "trams" till sådant. Och några år senare så älskar jag tramset! Haha...

13, 7 och 17 månader, då har du snart en utmärkt barnvakt till den lilla  

Jag tycker inte att ensamma föräldrar är något att beundra, man gör ju bara vad alla andra gör (och på FL har jag blivit anklagad för att jag inte "planerade" bättre för mitt barn och min relation med hennes pappa haha!). Dessutom har jag ju bara en dotter så hon har ju haft det ganska lyxigt med uppmärksamhet. Mitt problem är nu liksom att jag vill uppmuntra självständighet. Hon måste hjälpa till ganska mycket hemma, men jag märker att hon på andra sätt lutar sig mot mig i väldigt mycket. För hon är så van att jag alltid är där som hennes trygghet. Sedan vet jag inte vad andra 11-åringar får göra hemma, men jag skickar lätt min dotter till affären för att handla åt mig, ansvara för städningen i sitt rum, ta sig till och från olika aktiviteter själv (eller med en kompis) osv.
    Men det kanske är normen, jag vet inte...
    Oavsett så tycker jag att alla föräldrar som gör ett bra jobb ska beundras

Det jag saknat mest är just sådana där stunder som man velat dela med någon man älskar! Första steget, första ordet, semestrar, teateruppvisningar, du vet...jag ser framför mig en man och en kvinna som skrattar tillsammans, ser på sitt barn och bara förundras över det vackra de skapat och SHIT vad töntigt det låter. Verkligheten ser såklart inte alltid ut så. Men ibland...?

Jag har iaf sluppit bråk om blöjbyten, vem som ska gå upp på natten och vem som ska fixa middagen haha! 
    Älskar att se min fina dotter växa upp och känna att hon nog faktiskt är en finare människa än vad jag är. Hon är så ödmjuk och empatisk.

Men tack för dina snälla ord. Och detsamma såklart. 

• TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-09 10:27:09 följande:
    Låter underbart. Och jag förstår precis. Jag var en sådana som sa just "trams" till sådant. Och några år senare så älskar jag tramset! Haha...

13, 7 och 17 månader, då har du snart en utmärkt barnvakt till den lilla  

Jag tycker inte att ensamma föräldrar är något att beundra, man gör ju bara vad alla andra gör (och på FL har jag blivit anklagad för att jag inte "planerade" bättre för mitt barn och min relation med hennes pappa haha!). Dessutom har jag ju bara en dotter så hon har ju haft det ganska lyxigt med uppmärksamhet. Mitt problem är nu liksom att jag vill uppmuntra självständighet. Hon måste hjälpa till ganska mycket hemma, men jag märker att hon på andra sätt lutar sig mot mig i väldigt mycket. För hon är så van att jag alltid är där som hennes trygghet. Sedan vet jag inte vad andra 11-åringar får göra hemma, men jag skickar lätt min dotter till affären för att handla åt mig, ansvara för städningen i sitt rum, ta sig till och från olika aktiviteter själv (eller med en kompis) osv.
    Men det kanske är normen, jag vet inte...
    Oavsett så tycker jag att alla föräldrar som gör ett bra jobb ska beundras

Det jag saknat mest är just sådana där stunder som man velat dela med någon man älskar! Första steget, första ordet, semestrar, teateruppvisningar, du vet...jag ser framför mig en man och en kvinna som skrattar tillsammans, ser på sitt barn och bara förundras över det vackra de skapat och SHIT vad töntigt det låter. Verkligheten ser såklart inte alltid ut så. Men ibland...?

Jag har iaf sluppit bråk om blöjbyten, vem som ska gå upp på natten och vem som ska fixa middagen haha! 
    Älskar att se min fina dotter växa upp och känna att hon nog faktiskt är en finare människa än vad jag är. Hon är så ödmjuk och empatisk.

Men tack för dina snälla ord. Och detsamma såklart. 

Åååå vad fint du beskriver din dotter ! Jag blir varm i hjärtat Hjärta

Ja det är häftigt att se dem växa upp och blir små människor

Hahhaha !! Jo lite så är det ju emellanåt .. vi sitter ofta på kvällarna och pratar om hur fina barnen är och hur mycket kärlek och lycka vi får av dem . Men så är det väl för de flesta föräldrarna . Man blir ju lite tagen på sängen av alla känslor ibland

Vår sista lilla tjej var verkligen som en pusselbit som fattades - hon kom med med harmoni hahahah ! åååå det låter som en klyscha !

{#emotions_dlg.flower}
    I'm the me I choose to be ...
  • Trust me

Jisses vilka långa inlägg

"Lättar" upp tråden lite och stryker medhårs

Baktung

I balans

Dressed to kill

Varför dom här är med vet jag inte

Jag vill dig bara väl, lita på mig.