• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2013-09-23 21:45:28 följande:
    A: försvinner inte lite av grundtanken med GH om man vet vem som är där bakom???
    jo i och för sig....
    tanken på en snubbe typ lastbilschaufför är dock lite skrämmande
    jag vill ha ng
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-23 21:46:54 följande:

Tack fina du. 
    vsg
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2013-09-23 21:46:13 följande:
    PM: jamen isf får du förstås en!
    Åh tack! Kyss
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-09-23 21:48:07 följande:
    jo i och för sig....
    jag vill ha ng
    Går det bättre om det tex är en bankman ? 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-23 21:48:07 följande:
    jo i och för sig....
    jag vill ha ng

NG vill ha dig! Som tur är skulle jag känna igen din vackra kuk, no mistakes can be made liksom.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-09-23 21:47:32 följande:
    NG: som vanligt hoppas jag att du får det du vill ha eftersom jag vet att du förtjänar det.

Tack. Och detsamma. Du förtjänar allt som gör dig lycklig. Det gör väl de flesta, men för mig är du speciell.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-23 21:53:45 följande:
    Går det bättre om det tex är en bankman ? 

Haha notera Aynrands smyg-snobberi! Han är så fin!
  • Yoyna

Men ååh va söt du är NG!!! Tack! Nu blev jag lite varm på riktigt!

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-09-23 21:58:51 följande:
    Men ååh va söt du är NG!!! Tack! Nu blev jag lite varm på riktigt!

Menar det verkligen! Du är en varm kvinna med en mkt vacker själ (och annat haha). Jag låter som värsta flummaren men det bjuder jag på.