• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-09-24 15:41:35 följande:

nej
    hon vara bara fett och så ser man inte rumpan
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2013-09-24 17:49:40 följande:
    nej
    hon vara bara fett och så ser man inte rumpan
    På den här bilden kan iaf tjejerna inte klanka ned på inredningen:

• Aynrand
    lille Birger skrev 2013-09-24 17:58:00 följande:
    På den här bilden kan iaf tjejerna inte klanka ned på inredningen:

grejen där är att man inte ser hennes rumpa nu...Birger vad är det med dig?
    du är en ass-man ju
    show us some ass!!!!!!!!!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • lille Birger

Jag har nästan bara helt nakna bilder kvar så det är lite svårt att hitta nya fräscha där tjejerna är någorlunda påklädda.

Här är en tjej:

Hon har skorna, strumpbyxorna, hela kittet.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-09-26 21:55:24 följande:
    Jag har nästan bara helt nakna bilder kvar så det är lite svårt att hitta nya fräscha där tjejerna är någorlunda påklädda.

Här är en tjej:

Hon har skorna, strumpbyxorna, hela kittet.
    precis och inredningen ser ut att se vara hemsk...altså hla kitet haha
  • Aynrand
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså man känner sig ju inte ens säker och trygg med att öppna denna tråden när man sitter på ett tåg.

Asses all over the place!

Ni skämmer ut mig!

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan

Nej den här tråden är ju inte anständig och direkt olämplig att ha framme på jobbet tex. Skulle absolut förstöra min image som moralens väktare (eller tja kanske inte) om det kom fram att jag tittar på kvinnorumpor. 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Jag hörde en sak nyligen som är en god nyhet för alla som gillar att bli dragen i håret (eller för oss som gillar att dra flickor i håret, så avi kan känna att vi gör en insats). Det är bra för håret att man drar  och luggar i det. 

Det  är alltså inte bara ett bra sätt att manövrera runt en slyna på utan är också god hårterapi.  

Is sex dirty? Only if it's done right