• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-28 11:03:54 följande:
    dagens sanning!
    Dagen har bara börjat, du kommer få höra fler sanningar idag
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-28 11:04:38 följande:
    nej..
    fast jag kan bara uttala mig för mig själv
    Haha jag vet att DU inte har det
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-28 11:05:07 följande:
    Du tror väl inte att jag kan komma på en heltäckande teori om dom/ug på en och samma dag ? Ug män är ju också lite problematiska att täcka in i min teoribildning. 

Men får jag bara en rejäl slant att forska för (behöver dessutom en mängd kvinnor att utföra experiment med/på) så kan jag nog utveckla det hela.  
    Haha, allt för vetenskapen, eller hur?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:57:19 följande:
    Haha...ja det var en synnerligen intressant teori.
    Det kanske ligger något i det, däremot - om jag fick och kunde välja, så tycker jag om tanken på att bli påsatt väldigt mycket bättre än tanken att sätta på.
    Att penetreras känns ändå mer kinky än att penetrera. En annan människa pressar sig liksom in i mig, jag omsluter hans kuk. Det känns väldigt mycket mer tilltalande än att penetrera.

Jag är nog mer fascinerad av analsex. Om jag hade en kuk skulle jag älska analsex. När jag ser den där rumpan Aynrand postade vill jag trycka mitt fiktiva ollon mot hennes lilla anusros.
    Varsågod - poesi. 
    och då tänker jag ju större kuk desto bättre....älskar att se att analen töjs ut och slynan balanserar mellan intensiv njutning och smärta som ingrediens...........
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-28 11:08:25 följande:
    och då tänker jag ju större kuk desto bättre....älskar att se att analen töjs ut och slynan balanserar mellan intensiv njutning och smärta som ingrediens...........
    Åh...
    Och där kom den.
    Dagens andra sanning...jag är kåt (nummer 3)! 
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:57:19 följande:
    Haha...ja det var en synnerligen intressant teori.
    Det kanske ligger något i det, däremot - om jag fick och kunde välja, så tycker jag om tanken på att bli påsatt väldigt mycket bättre än tanken att sätta på.
    Att penetreras känns ändå mer kinky än att penetrera. En annan människa pressar sig liksom in i mig, jag omsluter hans kuk. Det känns väldigt mycket mer tilltalande än att penetrera.

Jag är nog mer fascinerad av analsex. Om jag hade en kuk skulle jag älska analsex. När jag ser den där rumpan Aynrand postade vill jag trycka mitt fiktiva ollon mot hennes lilla anusros.
    Varsågod - poesi. 
    Haha vackert. 

Ja det är mer kinky el snarare underkastelse att bli penetrerad. Speciellt analt då.  

På tal om penetrering, analt och kinky: Om man blir slickad/tungknullad i stjärten, vem är slynan? Den som blir slickad eller den som slickar? Eller kanske beror på sammanhanget. 

Rimming, en av mina absoluta favoritämnen att ta upp när jag är på middagsbjudning .  
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Slyna är något man är i själen

Oavsett var man befinner sig med vad, var.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 11:51:31 följande:
    Slyna är något man är i själen
    Oavsett var man befinner sig med vad, var.
    Sant så klart. Slyna är något man ÄR, inte vad man gör, säger eller klär sig (även om det man gör, säger och klär sig kan förstärka den slynaktiga sidan). Sen tycker inte jag att vissa sexuella aktiviteter är förbehållit om man är dom eller ug. Att ha makten över den andres njutning har alltid ett element av dominans och kontroll oavsett vad man gör. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Orcha
    PrimitivMan skrev 2013-09-28 10:36:22 följande:
    Det är bra att förena nöja med nytta tycker jag. jag är så självuppoffrande att jag drar flickor i håret för jag vill ju att deras hår skall må bra. Jag är en sån fin människa tycker jag själv

Osedvanligt fin människa tycker jag.
    Du kanske ska börja sprida ordet vidare?  Glad
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-09-28 10:36:22 följande:
    Det är bra att förena nöja med nytta tycker jag. jag är så självuppoffrande att jag drar flickor i håret för jag vill ju att deras hår skall må bra. Jag är en sån fin människa tycker jag själv
    Oh ja.

Betyder det att den där bilden du lovat mig är på väg då? 
    The hard way is the right way.