• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:19:52 följande:
    Jag vet

Gillar den senaste rumpan du postade. Helt sjukt snygg!
    Hjärta

Är benägen att hålla medGlad
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2013-09-28 10:21:29 följande:
    Är benägen att hålla medGlad
    Perfekt positionerad också. Önskar nästan att jag hade en kuk när jag ser en sådan rumpa...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2013-09-27 19:47:11 följande:

Hurra!
    Drömmer
    Det är bra att förena nöja med nytta tycker jag. jag är så självuppoffrande att jag drar flickor i håret för jag vill ju att deras hår skall må bra. Jag är en sån fin människa tycker jag själv
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:25:51 följande:
    Perfekt positionerad också. Önskar nästan att jag hade en kuk när jag ser en sådan rumpa...
    Haha jag tror att penisavunden är stark i dig.

Jag håller med om att en sådan rumpa vill man som kukbärare mer än gärna utnyttja för dunkla syften. 

Konstigt. Jag tror att majoriteten av alla ug kvinnor jag träffat eller pratat med har vissa saker gemensamt: De tycker väldigt mycket om kukar (och inte bara att bli penetrerad av), är size queens och har tankar om hur det vore att ha kuk och sätta på. Jag har en teori att kvinnor som är ug egentligen vill ha kuk och sätta på, men i brist på att inte kunna det, så går de i motsatt riktning istället ("Om jag nu inte kan få använda en kuk så kan jag iaf bli använd av en"). Hmm det är nog den bästa teorin om kvinnlig undergivenhet hittills tror jag.

• ulfsas
    PrimitivMan skrev 2013-09-28 10:50:17 följande:

Jag håller med om att en sådan rumpa vill man som kukbärare mer än gärna utnyttja för dunkla syften. 

Konstigt. Jag tror att majoriteten av alla ug kvinnor jag träffat eller pratat med har vissa saker gemensamt: De tycker väldigt mycket om kukar (och inte bara att bli penetrerad av), är size queens och har tankar om hur det vore att ha kuk och sätta på. Jag har en teori att kvinnor som är ug egentligen vill ha kuk och sätta på, men i brist på att inte kunna det, så går de i motsatt riktning istället ("Om jag nu inte kan få använda en kuk så kan jag iaf bli använd av en"). Hmm det är nog den bästa teorin om kvinnlig undergivenhet hittills tror jag.

Låter väl uttänkt och ypperligt formulerat. Vi bestämmer att så är det baraSolig
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Nice Girl Wrong Place

Haha...ja det var en synnerligen intressant teori.
    Det kanske ligger något i det, däremot - om jag fick och kunde välja, så tycker jag om tanken på att bli påsatt väldigt mycket bättre än tanken att sätta på.
    Att penetreras känns ändå mer kinky än att penetrera. En annan människa pressar sig liksom in i mig, jag omsluter hans kuk. Det känns väldigt mycket mer tilltalande än att penetrera.

Jag är nog mer fascinerad av analsex. Om jag hade en kuk skulle jag älska analsex. När jag ser den där rumpan Aynrand postade vill jag trycka mitt fiktiva ollon mot hennes lilla anusros.
    Varsågod - poesi. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Har då dominanta män som älskar att sätta på, fitt-avund?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:57:19 följande:
    Haha...ja det var en synnerligen intressant teori.
    Det kanske ligger något i det, däremot - om jag fick och kunde välja, så tycker jag om tanken på att bli påsatt väldigt mycket bättre än tanken att sätta på.
    Att penetreras känns ändå mer kinky än att penetrera. En annan människa pressar sig liksom in i mig, jag omsluter hans kuk. Det känns väldigt mycket mer tilltalande än att penetrera.

Jag är nog mer fascinerad av analsex. Om jag hade en kuk skulle jag älska analsex. När jag ser den där rumpan Aynrand postade vill jag trycka mitt fiktiva ollon mot hennes lilla anusros.
    Varsågod - poesi. 
    dagens sanning!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:57:56 följande:
    nej..
    fast jag kan bara uttala mig för mig själv
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:57:56 följande:
    Du tror väl inte att jag kan komma på en heltäckande teori om dom/ug på en och samma dag ? Ug män är ju också lite problematiska att täcka in i min teoribildning. 

Men får jag bara en rejäl slant att forska för (behöver dessutom en mängd kvinnor att utföra experiment med/på) så kan jag nog utveckla det hela.