• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-23 21:57:59 följande:

Haha notera Aynrands smyg-snobberi! Han är så fin!
    Ja så j-a fin i kanten. Inga blue collar workers här inte. Det går säkert inte med ett enkelt hål gjord av en drillborr utan det skall väl vara med elfenbensornament och skit.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Yoyna

NG...? du sitter inte å dricker rödvin en måndagkväll va?

Men oavsett, tack så väldigt mycket! Jag behövde det mycket för tillfället!

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-23 22:03:25 följande:
    Ja så j-a fin i kanten. Inga blue collar workers här inte. Det går säkert inte med ett enkelt hål gjord av en drillborr utan det skall väl vara med elfenbensornament och skit.

Japp, precis så.
    /Kvinnan med den förgyllda musen 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-09-23 22:03:58 följande:
    NG...? du sitter inte å dricker rödvin en måndagkväll va?

Men oavsett, tack så väldigt mycket! Jag behövde det mycket för tillfället!

Haha I wish!
    Drack en mycket god flaska i typ fredags men sedan dess har jag mest druckit vatten 

Puss  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Yoyna

Vatten är gott!

Nu måste jag somna. Skönhets-sömn! Jag börjar bli gammal!

Och

Sov gott alla!!!

• Orcha
    PrimitivMan skrev 2013-09-23 21:20:58 följande:
    Glory hole = ett hål i en dörr/vägg etc där en man stoppar in en viss kroppsdel och där det sitter en person på andra sidan och tar hand om denna kroppsdel 

Ah, ok. Tack för svaret.
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2013-09-24 06:18:52 följande:

Ah, ok. Tack för svaret.
    Den kroppsdel som avses är alltså inte ett finger. Du börjar inte rodna nu hoppas jag
  • Orcha
    PrimitivMan skrev 2013-09-24 07:34:05 följande:
    Den kroppsdel som avses är alltså inte ett finger. Du börjar inte rodna nu hoppas jag

Va? Haha, nädå. Är förbi det stadiet Skrattande
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2013-09-24 09:23:06 följande:

Va? Haha, nädå. Är förbi det stadiet Skrattande
    Jag funderar på om det är något bra eller dåligt  hmm. Det får mig ju lite tro att du är lika hopplöst förtappad som de andra sly.. kvinnorna i den här tråden.
  • Orcha
    PrimitivMan skrev 2013-09-24 10:03:48 följande:
    Jag funderar på om det är något bra eller dåligt  hmm. Det får mig ju lite tro att du är lika hopplöst förtappad som de andra sly.. kvinnorna i den här tråden.

Inte förtappad, fl-härdad