• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Aynrand skrev 2013-09-29 09:51:07 följande:
    Har PM lovat dig en bild på sin kuk?
    Ja. Typ.

Men det verkar ta väldigt lång tid. 
    The hard way is the right way.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-29 10:10:56 följande:

Massor av kärlek till dig...
    Du är underbar, tack.
    Hjärta
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    och skrev 2013-09-29 10:44:54 följande:
    Ja. Typ.

Det bådar gott....tänk om bilden är mkt stor och lång...det tar tid ju
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-09-29 09:51:07 följande:
    Har PM lovat dig en bild på sin kuk?
    Inte direkt . "Och" är en inbiten kukbildssamlare av värsta sorten och tycker att en bild på min kuk skulle passa fint i hennes samling (under rubriken "Perfekta kukar"). Jag är dock restriktiv med att skicka kukbilder. I normalfallet skickar jag endast den typen av bilder till kvinnor jag haft sex med som ett minne/idolbild (signerad). Det brukar vara en uppskattad gåva för att använda som skärmsläckare eller sättas upp som affisch. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-09-29 10:44:54 följande:
    Ja. Typ.

Jag är gammal. Det kan ta lite tid att få fart i stången. Dessutom är det väldigt knepigt att arbeta med hårdheten samtidigt som man måste ta ett foto. Har lite taskig simultankapacitet (är man). Skulle nog behöva lite hjälp för att få till ett bra foto. 

• PrimitivMan

Har vid de två senaste gångerna jag varit på systemet mötts av att Carl P Herslow, (rasistiska) Skånepartiets ordförande har stått med en skylt "Skåne islam fritt". Dessutom lär han ha bjudit på whisky också (borde ha druckit fast det var säkert billig piss-whisky, men man kunde iaf dricka upp lite ur deras partikassa). 

Det är en tomte av rang. Fast man skall inte underskatta bondslughet. De är smarta nog att säga att de är emot islam och inte muslimer. Att de vill göra muslimerna fria från islam. Yeah right.

• PrimitivMan

Det där sista skrev meddelandet skrev jag för att visa på att jag kan tänka på andra saker än min kuk och att ägna mig åt snuskigheter. Hoppas att min mångfacetterade personlighet går fram. 

• och
    PrimitivMan skrev 2013-09-29 11:56:30 följande:
    Det där sista skrev meddelandet skrev jag för att visa på att jag kan tänka på andra saker än min kuk och att ägna mig åt snuskigheter. Hoppas att min mångfacetterade personlighet går fram. 
    Ja. Du är inte alls sexfixerad.

Var är min bild? Har den förtvinat så du inte kan ta en bild? 
  • och
    Aynrand skrev 2013-09-29 11:30:13 följande:
    Det bådar gott....tänk om bilden är mkt stor och lång...det tar tid ju
    Tack för att du ger mig hopp. {#emotions_dlg.flower}
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-09-29 19:49:14 följande:
    Ja. Du är inte alls sexfixerad.

Var är min bild? Har den förtvinat så du inte kan ta en bild? 
    Tack för att du förstår mig så väl  {#emotions_dlg.flower}

Tack för din omsorg men nej den har inte förtvinat ännu. Än så är det fart i pinnen. Bilden kommer vilken dag som helst skulle jag tro (man måste ju passa på att fotografera när den väl står).