• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Jag ska ta en lång dusch med tända ljus och en ice smirnoff. Ha det gott. Solig

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 20:08:17 följande:
    Jag har träffat en hel del genom åren men eftersom jag har gett upp allt vad medicin och läkare heter så har jag inte sökt hjälp för min migrän hos "vanliga" läkare under långt tid och att då komma tillbaka och begära Botox det första jag gör kommer inte vara lyckad.
    Nej, det är ju svårt det där när man till slut känner att det inte finns någon hjälp att få. Hur som helst, du vet att jag önskar att du hittar ett sätt som hjälper just dig! {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-20 20:12:04 följande:
    Nej, det är ju svårt det där när man till slut känner att det inte finns någon hjälp att få. Hur som helst, du vet att jag önskar att du hittar ett sätt som hjälper just dig! {#emotions_dlg.flower}
    Tack gumman. Gonatt. Nalle
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-20 20:01:08 följande:
    Vi SKA starta ett kvinnokollektiv! Herregud va bra vi skulle ha det!
    Jaaa!!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-20 20:13:52 följande:
    Jaaa!!

Jag ser det framför mig och vet att jag skulle må otroligt bra av det!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 20:27:06 följande:

Ja helt klart
    Våra planer går framåt!!! 
    Japp, schysst med lite fler spännande medlemmar ju!

Jag lovar att ta ansvar för städningen. Vad vill ni andra göra? (Kvällunderhållningen får vi förstås dela på så den uppgiften får ingen paxa )  
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-20 20:34:45 följande:

Jag lovar att ta ansvar för städningen. Vad vill ni andra göra? (Kvällunderhållningen får vi förstås dela på så den uppgiften får ingen paxa )  
    Jaså, städning?
    Jag...ja vad gör jag...jag lagar nog gärna mat! Sedan gillar jag nästan att tvätta kläder. 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 20:37:12 följande:
    Jaså, städning?
    Jag...ja vad gör jag...jag lagar nog gärna mat! Sedan gillar jag nästan att tvätta kläder. 

Maten får du jättegärna ta hand om, det är inte mitt roligaste att göra. Jag gillar att vika kläder så det kan vi nog deala till på ett bra sätt...
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-20 20:34:45 följande:

Men guuuud jag är helt värdelös på allt. Eller nej! jag kan vara "mannen", fixa datorer, mecka bilar och installera elektronik/vitvaror?
Svar på tråden Trash-tråden