• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:38:39 följande:
    Duktig flicka. Visst har ni en liten lekplats framför nummer 13? Där var K oftast med Nik och lekte. Vilken sammanträffande.
    Öhh vet inte, numren häromkring är extremt förvirrande. Jag bor i 7-11 t.ex, vet inte var 13 ligger Men det borde ju vara huset brevid..
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 19:40:21 följande:
    Öhh vet inte, numren häromkring är extremt förvirrande. Jag bor i 7-11 t.ex, vet inte var 13 ligger Men det borde ju vara huset brevid..
    Jo, jag vet exakt vart det ligger. Tror huset bredvid är 13-15 eller 13-17 något. Sen har ni en stor tvättstuga precis bakom eran hus.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 19:42:02 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-26-65/m61059618.html jävla invandrare, nu är det bevisat att det är deras fel att vi har bostadsbrist i stockholm
    Jag har ingen ork alls.
  • I Blackrose I

Konstig att han inte är framme. Borde inte ta så långt tid. Härifrån dit till dig tar runt 10-15minuter. Ska ringa honom.

• Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:32:27 följande:
    Du, jag har varit på behandling på andra sidan av stan, suttit i rusningstrafik på väg hem där huvudvärken nästan ville spränga mitt huve, kört iväg med sonen till basketträning, lagat mat och nu vill jag bara lägga mig i badkaret och aldrig komma upp.

Ja, ren nöje att få hjälpa till och göra en annan glad.

Mmmhmm, jag har varit kunskapsförmedlare och fredsmäklare för 23 individer med...hmm...speciella personligheter och höga stämmor.

OCH jag måste gå upp 5.30.

Men livet leker

Ja jag tycker det är underbart gjort av dig, generöst och omtänksamt. Jättegulligt helt enkelt      
  • Yoyna

NG, klarat av en dag till på nya jobbet förstår jag! Bra kämpat!

Rose... Tycker så synd om dig med din huvudvärk!!! Vill kunna hjälpa dig!    

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 19:46:48 följande:
    Mmmhmm, jag har varit kunskapsförmedlare och fredsmäklare för 23 individer med...hmm...speciella personligheter och höga stämmor.
    OCH jag måste gå upp 5.30.
    Men livet leker
    Ja jag tycker det är underbart gjort av dig, generöst och omtänksamt. Jättegulligt helt enkelt      
    Låter tufft. Varför ska du upp 5:30?

Äh, hon får ju nytta av sängen så why not? Hon ska dessutom föda den 15december. Samma dag som Nik fyller år.
  • I Blackrose I
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:45:09 följande:
    Konstig att han inte är framme. Borde inte ta så långt tid. Härifrån dit till dig tar runt 10-15minuter. Ska ringa honom.
    Han var visst framme men han skämdes att han hade betett sig konstig. Han sa att jag skulle be om ursäkt och att han bara var nervös.
Svar på tråden Trash-tråden