• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-20 19:54:52 följande:
    Rose... Tycker så synd om dig med din huvudvärk!!! Vill kunna hjälpa dig!    
    Gokväll darling.

Jadu, finns inget som kan hjälpa mig. Tyvärr. Fick dock tips om botox och ska om jag kan få remiss till det vilket inte kommer gå men jag ska prova och se.

Tack. Hjärta
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:45:09 följande:
    Konstig att han inte är framme. Borde inte ta så långt tid. Härifrån dit till dig tar runt 10-15minuter. Ska ringa honom.
    Han har varit här! ÅÅÅÅÅÅH vad fin den är Hjärta Hjärta Hjärta
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 19:57:36 följande:
    Han har varit här! ÅÅÅÅÅÅH vad fin den är Hjärta Hjärta Hjärta
    Kul att du tycker om den. Nalle
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:56:11 följande:
    Han var visst framme men han skämdes att han hade betett sig konstig. Han sa att jag skulle be om ursäkt och att han bara var nervös.
    Hahaha han verkade lite blyg
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:57:18 följande:
    Gokväll darling.

Jadu, finns inget som kan hjälpa mig. Tyvärr. Fick dock tips om botox och ska om jag kan få remiss till det vilket inte kommer gå men jag ska prova och se.

Tack. Hjärta

Man ska aldrig säga aldrig, har du tur och träffar en bra läkare som förstår att du prövat det mesta så kanske du kan få en remiss och att den även accepteras. Hoppas! Hjärta 

Antar att du träffat de flesta bra läkare men det finns en som iaf förut satt i Vällingby nånstans, han var känd för att vara extremt bra på just migrän. 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 19:59:07 följande:
    Ni är SÅ söta!!!!!!!!!!!!!!!!!

GravidHjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}

Vi SKA starta ett kvinnokollektiv! Herregud va bra vi skulle ha det!
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 20:00:20 följande:
    Hahaha han verkade lite blyg
    Blyg?! Haha, han kommer sätta i halsen. Det är något inte alls är men han hade blivit nervös sa han.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-20 20:00:22 följande:
    Man ska aldrig säga aldrig, har du tur och träffar en bra läkare som förstår att du prövat det mesta så kanske du kan få en remiss och att den även accepteras. Hoppas! Hjärta 

Antar att du träffat de flesta bra läkare men det finns en som iaf förut satt i Vällingby nånstans, han var känd för att vara extremt bra på just migrän. 
    Jag har träffat en hel del genom åren men eftersom jag har gett upp allt vad medicin och läkare heter så har jag inte sökt hjälp för min migrän hos "vanliga" läkare under långt tid och att då komma tillbaka och begära Botox det första jag gör kommer inte vara lyckad.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 19:59:07 följande:
    Ni är SÅ söta!!!!!!!!!!!!!!!!!

GravidHjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}
    KyssNalle
Svar på tråden Trash-tråden