• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-19 22:09:58 följande:
    God natt, Rose! {#emotions_dlg.flower}
    Hjärta
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 22:06:28 följande:
    Good, ska prata med K och se när han kan komma förbi och hämta det. Hör av mig till dig via tel.

Tänk på det där med magbältet. Du kommer känna skillnad.

Nalle{#emotions_dlg.flower}
    Asschysst! Solig {#emotions_dlg.flower} har faktiskt varit lite nojig över sängen just, det är typ det enda vi inte lyckats fixa ännu
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 22:07:51 följande:
    Hehe, glömde bort dig. Sorry men så har jag inte känt att du riktigt tycker om mig men jag kanske bara inbillar mig.

Godnatt. {#emotions_dlg.flower}
    God natt!
    och skrev 2011-09-19 22:08:53 följande:
    Jag lovar att skydda dig i sådana fall. Du får gömma dig bakom mina bröst.
    Ett par bröst tror jag tyvärr inte utgör tillräckligt skydd för att jag ska känna mig helt trygg. Jag tror att jag är mer av en sån kille som kryper in i slidan när jag känner mig hotad. Nalle
  • och
    lille Birger skrev 2011-09-19 22:17:17 följande:
    God natt!
    och skrev 2011-09-19 22:08:53 följande:
    Jag lovar att skydda dig i sådana fall. Du får gömma dig bakom mina bröst.
    Ett par bröst tror jag tyvärr inte utgör tillräckligt skydd för att jag ska känna mig helt trygg. Jag tror att jag är mer av en sån kille som kryper in i slidan när jag känner mig hotad. Nalle
    Du kanske kan ta med dig din snuttefilt in i den andra tråden? Solig
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-19 23:34:29 följande:
    Nu är det läggdags! Gonatt alla Kyss
    God natt, och sov gott! 
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-20 09:08:23 följande:
    dagen sidospår, burka igen fast med en liten twist.
    Vad tycker ni om detta?

Alltså jag tycker inte om burka som en religiösplagg, tycker den ser hemsk ut, poliser borde kunna kräva att kvinnan ska ta av sig den för att kunna identifiera personen bakom plagget och den borde inte finnas. Med det sagt så tycker jag inte man bör förbjuda det helt.
    Var det svar på din fråga.

Gomorron förresten. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Länken funkar inte.

Svar på tråden Trash-tråden