• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Jag är så jäkla trött.

Assault? K är på väg till dig. Han är nog framme om 10-15minuter. {#emotions_dlg.flower}

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 17:23:32 följande:
    Funderar på att klä av mig naken helt enkelt, är ingen hemma ändå
    Hörru, ta på dig kläder!!!! K ÄR MIN.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:21:34 följande:
    Jag är så jäkla trött.

Assault? K är på väg till dig. Han är nog framme om 10-15minuter. {#emotions_dlg.flower}
    Oj haha jag vaknade just! Helt förvirrad, har missat tvätt-tiden och allting. Totalt oplanerad tupplur. Men vad bra haha då ska jag klä på mig
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 19:25:08 följande:
    Oj haha jag vaknade just! Helt förvirrad, har missat tvätt-tiden och allting. Totalt oplanerad tupplur. Men vad bra haha då ska jag klä på mig
    Säg inte att du bor på 3:e våningen. Gör du? K är fruktansvärt latmask men han kommer inte visa det framför dig för då ska han visa sitt bästa.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:21:34 följande:
    Jag är så jäkla trött.

Jag är tröttare och det är dagens sanning!

Ååååhhh vad kul att du och Mrs kunde få nytta av varandra  Hjärta 
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 19:28:32 följande:
    Jag är tröttare och det är dagens sanning!

Ååååhhh vad kul att du och Mrs kunde få nytta av varandra  Hjärta 
    Du, jag har varit på behandling på andra sidan av stan, suttit i rusningstrafik på väg hem där huvudvärken nästan ville spränga mitt huve, kört iväg med sonen till basketträning, lagat mat och nu vill jag bara lägga mig i badkaret och aldrig komma upp.

Ja, ren nöje att få hjälpa till och göra en annan glad.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:27:21 följande:
    Säg inte att du bor på 3:e våningen. Gör du? K är fruktansvärt latmask men han kommer inte visa det framför dig för då ska han visa sitt bästa.
    Nä två trappor upp! Men det är jobbigt nog tycker jag iaf haha
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 19:34:33 följande:
    Nä två trappor upp! Men det är jobbigt nog tycker jag iaf haha
    Okej, det ska han nog kunna klara av tycker jag. Han tränar som en åsna, äter som en gris och är så lat så det finns inte.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 19:37:07 följande:
    Nu är jag påklädd och redo!!!!!!!!!!!!! Solig
    Duktig flicka. Visst har ni en liten lekplats framför nummer 13? Där var K oftast med Nik och lekte. Vilken sammanträffande.
Svar på tråden Trash-tråden