• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 09:17:19 följande:

Länken funkar inte.

haha ser att teckningen är underskriven av nå´n med franskt namn "luc cornillon"
    stavningen ser lika franskt ut som svensson.
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2011-09-20 09:08:23 följande:
    dagen sidospår, burka igen fast med en liten twist.
    Vad tycker ni om detta?

jag gillar min teckning för den visar burka och dyl på ett nytt sätt, lite kinky och med glimten i ögat haha
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 09:17:19 följande:

Länken funkar inte.

Hahahaha, den var rolig. Glad
    och skrev 2011-09-19 22:24:23 följande:
    Du kanske kan ta med dig din snuttefilt in i den andra tråden? Solig
    Hon som skapat den tråden skrev ju att hon anses vara en mobbare. Då kanske det inte är så bra att jag kommer dit med snuttefilten i hand. Gråter
  • MrsAssault

GOMORRON!!!!!!! Här har de borrat sen 8. De tar INGEN hänsyn till att jag har semester haha

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-20 09:38:28 följande:
    Hahahaha, den var rolig. Glad
    och skrev 2011-09-19 22:24:23 följande:
    Du kanske kan ta med dig din snuttefilt in i den andra tråden? Solig
    Hon som skapat den tråden skrev ju att hon anses vara en mobbare. Då kanske det inte är så bra att jag kommer dit med snuttefilten i hand. Gråter
    Vem mobbas!?!?!?! JAG SKA DÖDA HENNE!!!!!!!!!
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-20 09:08:23 följande:
    dagen sidospår, burka igen fast med en liten twist.
    Vad tycker ni om detta?

Jag har ju då ett ex som är transvestit och han tände på att klä sig som ett luder liksom. De flesta som inte är transsexuella vill klä sig i totalt osmakliga och trashiga kläder och gärna ha alldeles för mkt smink osv. Så de ser ut som skabbiga gamla 80-talsfnask.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-20 13:53:41 följande:
    Jag har ju då ett ex som är transvestit och han tände på att klä sig som ett luder liksom. De flesta som inte är transsexuella vill klä sig i totalt osmakliga och trashiga kläder och gärna ha alldeles för mkt smink osv. Så de ser ut som skabbiga gamla 80-talsfnask.
    Om jag tänker efter lite finns det nog fördelar med burka.
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-20 13:53:41 följande:
    och skrev 2011-09-20 15:18:21 följande:
    Om jag tänker efter lite finns det nog fördelar med burka.
    eller hur?!!
Svar på tråden Trash-tråden