• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 09:28:43 följande:
    Visst. It means something...

Jag mår underbart just nu tack som frågar. Dagen började ju lite obra, trött och allmänt oenergisk. Sedan ringde min telefon och jag blev upplyft och...varm i hela kroppen!
    Hur mår du själv? Har du haft en bra morgon?  
    min morgon har varit bra för jag pratade med dig ju ;)
  • I Blackrose I

Jag kan öppna en liten skönhetssalong där ni kan få ansiksbehandlingar och massage. Det var faktiskt en av mina drömjobb. Att få ha en egen salong.

K kan komma och besöka oss nångång per vecka och då delar jag gärna med mig bara jag får vara med. Maken vill jag ha varje kväll sen om någon annan vill underhålla mig på dagarna så tackar jag inte nej.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-21 09:50:36 följande:
    min morgon har varit bra för jag pratade med dig ju ;)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 10:04:38 följande:

Precis...

Puss

Blir glad av er!

• Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 10:11:02 följande:
    Jag kan öppna en liten skönhetssalong där ni kan få ansiksbehandlingar och massage. Det var faktiskt en av mina drömjobb. Att få ha en egen salong.

K kan komma och besöka oss nångång per vecka och då delar jag gärna med mig bara jag får vara med. Maken vill jag ha varje kväll sen om någon annan vill underhålla mig på dagarna så tackar jag inte nej.
    Oh ja!
    Och naglar också? 
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 10:11:02 följande:

Åh ja!!! Jag kommer gärna till din skönhetssalong!

Shit, märker ni hur bra vi kommer att ha det?

Nu måste jag ta hand om "degamla och sjuka" som min dotter säger
  • I Blackrose I

Jag tog kort på oss igår. Så här såg vi ut.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 10:13:53 följande:
    Oh ja!
    Och naglar också? 
    Absolut, köpte faktiskt en sån där nybörjarkit på tradera och har provat några gånger på lillasyster. Det håller i 10dag sen får man byta. Det beror annars på att limmet och materialet är kassa men ändå. Köpte 1000naglar och hela paketet för 500kr så det är värd varenda krona.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 10:16:27 följande:
    Absolut, köpte faktiskt en sån där nybörjarkit på tradera och har provat några gånger på lillasyster. Det håller i 10dag sen får man byta. Det beror annars på att limmet och materialet är kassa men ändå. Köpte 1000naglar och hela paketet för 500kr så det är värd varenda krona.

Mmm...det viktigaste tycker jag är att man har en elektrisk fil. Annars blir det inte lika bra och jag är nog lika fixerad vid naglar som du. Ska fixa mina på fredag eller lördag, jag LÄNGTAR!
Svar på tråden Trash-tråden