• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 11:06:37 följande:
    specialbehandling är faktiskt vad jag förväntar mig och kräver....
    Då kan du ta ditt pick och pack och hitta ett annat kvinnokollektiv!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 10:18:45 följande:
    Du är så välkommen. Iklädd endast underkläder annars kommer du inte in. Tungan ute

Ha en underbar dag. Själv ska jag köra till Arlanda om nån timme och hämta chefens släktingar. Grrrrrrr. Avskyr att köra bil i Stockholm på dagarna. Rena tortyr.

Hahaha, självklart ska jag komma lättklädd! Puss!

Ha bra dag du med, vi kan byta jobb, jag gillar att köra bil i STHLM. Speciellt på dagarna när det inte är så mycket trafik!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 10:20:12 följande:

Du kan också få en puss!

Tack!!! Nu kan jag jobba med glädje ett tag till!  Solig
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:07:54 följande:
    Då kan du ta ditt pick och pack och hitta ett annat kvinnokollektiv!
    Pick är bra att ha
    Pack behöver jag inte
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:00:34 följande:
    Det spelar ingen roll, du får ändå bo i stallet med de andra, här ges inga specialbehandlingar!

Hahaha! Du är grym! {#emotions_dlg.djavulsk} 

Vi kanske kan ha specialinredda boxar för de lite mer välutrustade hingstarna...? Oskyldig
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:11:12 följande:
    NEJ!
    Om stallet inte duger så får han faktiskt gå!
  • Yoyna

Och TACK för alla roliga bilder! Nu är jag som ett soligt leende hela jag!

Har dessutom fått massor av komplimanger och två frierier redan och klockan är inte ens tolv, vem vet hur dagen slutar?

Svar på tråden Trash-tråden