• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

NG och Aynrand.
    Så söta ni är. Skål

• I Blackrose I

Så här ser jag ut just nu eller om en liten stund. Jobbar inne idag så jag ska lägga mig under skrivbordet och sova en halvtimme.

See u. {#emotions_dlg.flower}
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 09:16:06 följande:
    Nu är det så att jag kan bidra med mer än en stor kuk.......
    Det spelar ingen roll, du får ändå bo i stallet med de andra, här ges inga specialbehandlingar!
  • I Blackrose I

Nej, jag måste gå nu.

• Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:00:34 följande:
    Det spelar ingen roll, du får ändå bo i stallet med de andra, här ges inga specialbehandlingar!
    specialbehandling är faktiskt vad jag förväntar mig och kräver....
Svar på tråden Trash-tråden