• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-21 10:14:23 följande:
    Åh ja!!! Jag kommer gärna till din skönhetssalong!
    Shit, märker ni hur bra vi kommer att ha det?
    Nu måste jag ta hand om "degamla och sjuka" som min dotter säger
    Du är så välkommen. Iklädd endast underkläder annars kommer du inte in. Tungan ute

Ha en underbar dag. Själv ska jag köra till Arlanda om nån timme och hämta chefens släktingar. Grrrrrrr. Avskyr att köra bil i Stockholm på dagarna. Rena tortyr.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 10:17:05 följande:
    Ahahahahaha!
    Guuuuud vilken söt bild!!!!!!!
    Hjärta  
    Exakt så där såg jag och maken ut igår kväll.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 10:18:28 följande:
    Mmm...det viktigaste tycker jag är att man har en elektrisk fil. Annars blir det inte lika bra och jag är nog lika fixerad vid naglar som du. Ska fixa mina på fredag eller lördag, jag LÄNGTAR!
    Ja, det underlättar enormt. Specielt när man ska ta bort material och lägga på nytt. Med vanliga handfil tar det för långt tid. Nu köpte jag det här för skojsskull men en elektrisk fil borde salongerna ha.
    Jag måste också boka ny tid. Måste fylla på men det får bli nästa vecka nåt.
    Vad ska du ha för färg? Fransk?
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 10:11:02 följande:
    Jag kan öppna en liten skönhetssalong där ni kan få ansiksbehandlingar och massage. Det var faktiskt en av mina drömjobb. Att få ha en egen salong.

K kan komma och besöka oss nångång per vecka och då delar jag gärna med mig bara jag får vara med. Maken vill jag ha varje kväll sen om någon annan vill underhålla mig på dagarna så tackar jag inte nej.
    du får göra brazilian vaxning med tycker jag....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 10:24:58 följande:
    Ha! Varför vet jag vad du tänker just nu....................
    jaha?
    tell me!
    ;)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 10:22:38 följande:
    Ja, det underlättar enormt. Specielt när man ska ta bort material och lägga på nytt. Med vanliga handfil tar det för långt tid. Nu köpte jag det här för skojsskull men en elektrisk fil borde salongerna ha.
    Jag måste också boka ny tid. Måste fylla på men det får bli nästa vecka nåt.
    Vad ska du ha för färg? Fransk?

Mmm och det blir jämnare. Salongen där jag gör det har elektriska, sååå bra.
    Hahaha ja...franskt  
Svar på tråden Trash-tråden