• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:20:25 följande:
    Alltså du är så jävla tråkig hahahaha seriöst du måste ju ha världens största penis, eller vad är grejen?

MARIA vad är grejen??? Tell me, jag förstår inte och är lite rädd.
    Vad är grejen? Jag kan inte svara på den frågan utan att liksom kräla på golvet i en fjäskattack.
    Men tråkig är han inte. Tvärtom. Helt tvärtom. Finns ingen människa som tråkat ut mig så lite som Aynrand...
    Han är även smart, smågalen, hysteriskt rolig, snuskig, oerhört sympatisk, generös, öppensinnad, kreativ, snygg, varm, inkännande och en massa annat.
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:21:20 följande:
    Oh yes, har inte haft körkort sen 2008 men jag kör ändå, pallar inte att ta om det hahaha

Hahaha, okej jag säger inget om det heller!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:26:49 följande:
    Vad är grejen? Jag kan inte svara på den frågan utan att liksom kräla på golvet i en fjäskattack.
    Men tråkig är han inte. Tvärtom. Helt tvärtom. Finns ingen människa som tråkat ut mig så lite som Aynrand...
    Han är även smart, smågalen, hysteriskt rolig, snuskig, oerhört sympatisk, generös, öppensinnad, kreativ, snygg, varm, inkännande och en massa annat.
    Varför har du aldrig berättat det där för mig förut?

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 11:26:07 följande:
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:18:56 följande:
    Ja med en extra bädd åt kuken.
    Jag kan nog tänka mig mer än en extra bädd... Men sådana där petitesser ska vi väl komma överens om? Var och en kan ju få vara eh...fodervärd? åt en egen hiongst och behandla honom som man tycker att han förtjänar? Tungan ute 
    Ja precis, det tycker jag låter som en bra idé för alla kanske inte är så intresserade av alla hingstar? Och så kan man inreda boxarna efter deras specialiteter också. Typ Aynrand kan ha en sån där blomma som sprutar vatten när man försöker lukta på den och andra humorbefriade clowngrejer och en bdsmhörna, Anton kan ha ett gym och en massa manliga maskiner och vapen. Min man behöver bara en säng, en dator och en jävla massa hasch, så kan han säkert få låna Antons gym ibland för att hålla sig fit.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:32:29 följande:
    Ja precis, det tycker jag låter som en bra idé för alla kanske inte är så intresserade av alla hingstar? Och så kan man inreda boxarna efter deras specialiteter också. Typ Aynrand kan ha en sån där blomma som sprutar vatten när man försöker lukta på den och andra humorbefriade clowngrejer och en bdsmhörna, Anton kan ha ett gym och en massa manliga maskiner och vapen. Min man behöver bara en säng, en dator och en jävla massa hasch, så kan han säkert få låna Antons gym ibland för att hålla sig fit.
    Host host!!!

Aynrands box behöver bara inredas med mig. Inte vattensprutande blommor.

Tack för ordet.   
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:26:49 följande:
    Utanför internet då antar jag. Okej jag köper det, men seriöst jag håller verkligen tillbaks för din skull

Men jag har en kompis som är skittråkig på internet men världens roligaste irl så jag accepterar din förklaring och lugnar ner mig
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:35:59 följande:
    Utanför internet då antar jag. Okej jag köper det, men seriöst jag håller verkligen tillbaks för din skull

Men jag har en kompis som är skittråkig på internet men världens roligaste irl så jag accepterar din förklaring och lugnar ner mig
    Hahaha tack Maria.
    Jag tror du missuppfattat honom som sumpis och någon annan tönt missuppfattade dig.
    Men på riktigt, han har en helt underbar humor och twist...  
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:37:30 följande:
    Hahaha tack Maria.
    Jag tror du missuppfattat honom som sumpis och någon annan tönt missuppfattade dig.
    Men på riktigt, han har en helt underbar humor och twist...  
    Nä I know the type and its not my type men jag snackar bara attraktion nu generellt, har ingenting emot honom som person jag bara avskyr bdsm-geeks och jag tror det är avataren som förstör mest
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:51:54 följande:
    Nä I know the type and its not my type men jag snackar bara attraktion nu generellt, har ingenting emot honom som person jag bara avskyr bdsm-geeks och jag tror det är avataren som förstör mest

Varför!?
    Det är ingen bdsmavatar...
    Det är en bild av en statyett. Inget bdsmtema...  

Snart ska jag dra dig lite i håret tror jag!  
Svar på tråden Trash-tråden