• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:11:12 följande:

NEJ!
    Inte bli upprörd.... Vi måste faktiskt hålla på reglerna här. Annars vet du vad som väntar dig... {#emotions_dlg.djavulsk} And it ain´t gonna be pretty...

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 11:10:18 följande:
    Hahaha, självklart ska jag komma lättklädd! Puss!

Ha bra dag du med, vi kan byta jobb, jag gillar att köra bil i STHLM. Speciellt på dagarna när det inte är så mycket trafik!
    Jag gillar också att köra bil på dagen, jag gillar att köra bil alla tider utom rusningstimmarna Men det är nog för att jag inte har körkort så jag kör sällan

FÖrut när jag hade kortet hatade jag att köra bil haha
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 11:13:56 följande:
    Hahaha! Du är grym! {#emotions_dlg.djavulsk} 

Vi kanske kan ha specialinredda boxar för de lite mer välutrustade hingstarna...? Oskyldig
    Ja med en extra bädd åt kuken.
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:17:21 följande:
    Jag gillar också att köra bil på dagen, jag gillar att köra bil alla tider utom rusningstimmarna Men det är nog för att jag inte har körkort så jag kör sällan

FÖrut när jag hade kortet hatade jag att köra bil haha

Oh, så vi har ännu en regelbrytare bland oss...?
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 11:12:49 följande:
    Pick är bra att ha
    Pack behöver jag inte
    Alltså du är så jävla tråkig hahahaha seriöst du måste ju ha världens största penis, eller vad är grejen?

MARIA vad är grejen??? Tell me, jag förstår inte och är lite rädd.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 11:20:22 följande:
    Oh, så vi har ännu en regelbrytare bland oss...?
    Oh yes, har inte haft körkort sen 2008 men jag kör ändå, pallar inte att ta om det hahaha
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:17:42 följande:
    Haha ja jag håller på dig...
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:18:56 följande:
    Ja med en extra bädd åt kuken.

Jag kan nog tänka mig mer än en extra bädd... Men sådana där petitesser ska vi väl komma överens om? Var och en kan ju få vara eh...fodervärd? åt en egen hiongst och behandla honom som man tycker att han förtjänar? Tungan ute 
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:20:25 följande:
    Alltså du är så jävla tråkig hahahaha seriöst du måste ju ha världens största penis, eller vad är grejen?

MARIA vad är grejen??? Tell me, jag förstår inte och är lite rädd.

Tyst
Svar på tråden Trash-tråden