• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-21 13:02:05 följande:
    Jag är galet fördomsfull. Särskilt när det gäller internetpersonas.

Jag må vara off men det kan ju inte jag veta, jag känner ju inte karln!? Det enda jag har att basera mina åsikter på är vad som skrivs här och hittills är jag inte imponerad Men jag vet ju att du är the shit så jag håller mig i skinnet, inser att det måste finnas något fantastiskt bakom fasaden annars skulle inte du sitta här och gulla offentligt

Precis så är det faktiskt.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 12:55:23 följande:
    Mmmmhmm precis som du gjorde om hans nick. Typ.
    Jag försvarar för att du har så fel! Hade du bara varit lite off hade jag kunnat let it slide liksom, men nu är du typ...ljusår från en korrekt analys och han är en sådan skön person så att om din analys skulle stämma, skulle det vara en förolämpning på min goda smak!!!

Ah...det kan ju ta nästan hur lång tid som helst haha...
    Vart bor hans tjej då? Kunde han inte skaffa någon som redan hade en lägenhet? Varför är han så omständig?    
    Hon bor i fucking UMEÅ, han har bara träffat tjejer (via internet) som bor åt helvete, det är typ malmö och norrland som dominerat. Han påstår att inga tjejer i sthlm vill ha honom och det kanske kan ligga något i det så stel som han är när han går ut på klubb

Men nu har han träffat en redig tjej, hon är snygg och pingstvän!
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-21 12:31:42 följande:
    Alltså jag är bara grinig för att det spöregnar och svågern har kommit hem
    ok jag fattar. nu kan du inte kolla på porr längre...

nej du, ingen bdsm geek , har inte världens största kuk,inte goth heller...jag är bara tråkig det är det som måste vara grejen haha
    Jag tyckte inte att min avatar påminde om någon bdsm grej...det är en statyett jag gillar men jag kanske skall återgå till min gamla som jag tyckte om....
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-21 13:10:42 följande:

nej du, ingen bdsm geek , har inte världens största kuk,inte goth heller...jag är bara tråkig det är det som måste vara grejen haha
    Jag tyckte inte att min avatar påminde om någon bdsm grej...det är en statyett jag gillar men jag kanske skall återgå till min gamla som jag tyckte om....
    Den gamla var skitsnygg.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-21 13:06:57 följande:
    Hon bor i fucking UMEÅ, han har bara träffat tjejer (via internet) som bor åt helvete, det är typ malmö och norrland som dominerat. Han påstår att inga tjejer i sthlm vill ha honom och det kanske kan ligga något i det så stel som han är när han går ut på klubb

Men nu har han träffat en redig tjej, hon är snygg och pingstvän!
    Haha...vad gulligt!
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 13:10:42 följande:

Dude, avataren är supergoth men du är förlåten, I absolve you.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 13:12:09 följande:
    Den gamla var skitsnygg.
    Den här eller??

http://images2.fanpop.com/images/photos/6100000/Goth-gothic-6148265-600-896.jpg
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-21 13:14:46 följande:
    Den här eller??
    sorry the guy looks like shit...din bruscha?
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 13:16:11 följande:
    sorry the guy looks like shit...din bruscha?
    Din mamma!!
Svar på tråden Trash-tråden