MrsAssault skrev 2011-09-22 13:13:15 följande:
Alltså jag önskar jag kunde, men vi kommer inte ha några pengar att åka nånstans, min man tjänar så lite och så sporadiskt att om vi åker någonstans så är det jag som måste betala för allt, resa, hotell och mat för två personer och det är för dyrt,
Jag tar niferex och de har gett mig livet tillbaks, men jag kan inte ta dem varje dag då sprängs magen. BM sa att jag skulle ta 2-3 i veckan om jag fick magbesvär.
Synd. Du skulle må mycket bra av det. Annars kan du göra om ditt hem till hotell. Ge en vännina eller någon som du känner lite pengar och be henne komma hem till dig i två dagar och bädda och göra det som städerskorna gör på hotell. Sen kan ni äta ute båda två. Det blir ju inte så mycket. Brukade göra så när vi inte hade det så bra ekonomisk.
Konstig för tabletter måste ju "avlösa" varandra annars har det ingen effekt. Jag menar när det ene tablettens effekt tar slut så ska den andra ta över för att bygga upp en balanserad mängd järn i kroppen annars går ju "kedjan" sönder när du slutar ta den i nån dag för att börja igen. Förstår du hur jag menar? Men BM kanske vet bättre.
Spenat är annars otrolig bra. Spenatröra brukade mamma göra till mig. Urgott. Stuvade spenat med yoghourt. Muuuuums.