• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-09-22 15:36:48 följande:
    Heej!!!

Ska strax åka å hämta barnen men tja, jag ville bara ge er en puss allihop!

Hej Arrow!    
    hej på dig!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:37:52 följande:
    Åhh puss!
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:39:31 följande:
    hej på dig!

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 15:39:34 följande:

Puss!!!
    Sötnosar!!!!

Jag har en ny telefon (den gamla gick inte att laga) och har lyckats överföra all info från den gamla, vilket jag trodde var omöjligt. Så jag är tokglad!    

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-22 15:39:28 följande:
    Kan inte du ta med den hem till mig så kökar vi middag ihop å sen kan jag pyssla om dig? Öva profylax?
    Jo. Fast jag tror jag gjorde för lite då Om den blir god så kan jag komma och laga en större!

Alltså apropå det, behöver man gå profylaxkurser och sånt? Jag är helt slapp jag bara förväntar mig att allt ska gå av sig själv när det är dags.. 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 15:39:08 följande:
    Sultanas är väl en typ av små russin?
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:39:12 följande:
    lmgtfy.com/
    Tack tack, det stämmer det är russin dock gula och inte svarta.
    Gud jag är utsvulten trots att jag åt värsta sushi tallrik till lunch..
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:42:03 följande:
    Jo. Fast jag tror jag gjorde för lite då Om den blir god så kan jag komma och laga en större!

Alltså apropå det, behöver man gå profylaxkurser och sånt? Jag är helt slapp jag bara förväntar mig att allt ska gå av sig själv när det är dags.. 
    Äh, men ungarna behöver inte äta! De kan få makaroner eller nått annat!

Nej, du behöver inte gå profylaxkurs. Men om du är intresserad finns en del bra böcker att låna och läsa. Mig hjälpte det massor att träna avslappning innan mina förlossningar.  (Är du helt slapp kanske du iofs inte behöver öva på att slappna av )   
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-22 15:41:42 följande:
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:39:31 följande:
    hej på dig!

Sötnosar!!!!

Jag har en ny telefon (den gamla gick inte att laga) och har lyckats överföra all info från den gamla, vilket jag trodde var omöjligt. Så jag är tokglad!    

Wheeeey!
    Alla bilder räddade alltså? 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 15:46:20 följande:
    Wheeeey!
    Alla bilder räddade alltså? 

Jaaaa! Alla bilder... Oskyldig
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-22 15:44:49 följande:
    Äh, men ungarna behöver inte äta! De kan få makaroner eller nått annat!

Nej, du behöver inte gå profylaxkurs. Men om du är intresserad finns en del bra böcker att låna och läsa. Mig hjälpte det massor att träna avslappning innan mina förlossningar.  (Är du helt slapp kanske du iofs inte behöver öva på att slappna av )   
    Jag vet inte, jag har inte riktigt fått in i huvudet att jag ska föda barn alls. Tänker typ att han bara kommer materialisera sig i december

Nä men typ, jag tänker aldrig på förlossningen förutom att jag är nöjd bara han kommer ut och att barnmorskorna som jobbar där förhoppningsvis vet vad de håller på med så de kan säga åt mig vad som krävs
Svar på tråden Trash-tråden