Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-23 13:46:04 följande:
    1. Var någonstans i min text står det att du inte är snäll?????? WTF?

2. Anledningen till att WW2 hade förkortats med en veckan hade nog snarare berott på att du tagit kål på dina motståndare i betydligt snabbare takt än dina föregångare. Effektivitet före snällhet alltså.
    1. Ingenstans, min tolkning. Men självklart har du rätt. Jag är "inte så mjuk"....... precis. Jag är hård. Skyller på Annelie.

2. Sant, fast då hade kriget tagit slut på en vecka. Är du snäll i krig förlorar du. Garanterat. På FL är jag snäll. I krig hade jag varit en elak jävel. Riktigt elak. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-23 15:11:47 följande:
    Prata inte hedniskt.
    Förlåt då. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-23 15:15:42 följande:
    Åh, men se där. Vilken intressant syn.
    För säkerhets skull. Vill inte riskera en fet spark i skrevet av Allah. Ifall jag skulle träffa på'n. Med en sån här smiley lite då och då ligger jag bra till hos Verkställande Direktören. Däruppe. Du vet !!!

Jag tänker alltid framåt. 
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-23 18:54:36 följande:
    Fast nu är du ändå och kladdar på fel krig.
    Njaa, USA använde Napalm i Irakkriget. Givetvis får inte Napalm användas mot civila mål enligt folkrätten, däremot är det tillåtet mot militära måltavlor. 

Gissar att du var ute ¨fiskade efter FNL-pågarna här !!! 
  • Anton Chigurh
    Shayna skrev 2012-01-25 09:10:40 följande:

Shayna skrev :
    Oj, det har jag missat. Läskigt. Anton har bestämt det här, så jag tror att du får fråga honom istället.

Skulle dock gissa att han vill att jag håller mig ifrån din man, faktiskt. Solig
    Hej Goding. Hjärta

Helt ärligt tänkte jag inte alls på likheten med Yoyna, inte ett dugg, tyckte bara att Shayna är ett riktigt vackert namn. På riktigt, och faktiskt ett namn som inte har ett dugg med porr att göra.

Men det allra viktigaste är att Shayna betyder Beautiful, och det, mina vänner, kan jag garantera är ett epitet som passar användaren till 100 %, mer underbar kvinna går inte att uppbringa på detta klot. Som den lydiga slyna hon är, kan jag kort och gott konstatera att Annelie är kvinnan med stort K. Jävligt stort K. 

Och ja, Anneliedu ger fan i Yoynas gobbe. Om du vill att han skall leva till kväller....
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-25 14:35:42 följande:
    Titta nu i mitt galleri!!! Jag har världens suraste bebis!   (tänkte bara ge lite kontrast till den sexosande stämningen som alltid råder härinne)
    Tycker han är väldans söt och gullig. Den lille Anton !!!!

Vadå sexosande  förresten, tycker det pratas smink och sånt mög till 99, 37 %. Totalt ointressant. Såvida, det inte handlar om mitt recept. Men det gör det ytterst sällan.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-01-25 15:02:17 följande:
    Har det något att göra med ansiktskräm eller ?
    Jupp....

• Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-25 15:03:08 följande:
    Aha inte vet jag, jag bara tog för givet att det var snusk som pratades. Har aldrig tid att läsa bakåt vad ni snackar om egentligen haha
    Händer i stort sett aldrig....
  • Anton Chigurh
    Shayna skrev 2012-01-25 21:41:12 följande:

Shayna skrev :
    Det skulle han aldrig göra. Solig
    Nä, det vet du bättre än någon annan att han inte skulle göra.. Finns bara en för Anton....
  • Anton Chigurh
    Shayna skrev 2012-01-25 22:31:27 följande:

Shayna skrev :
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

För du pratar väl inte om något vapen eller så nu? 
    Nä, inget vapen, jag pratar om den sexigaste varelsen jag någonsin träffat på.
Svar på tråden Trash-tråden