Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-30 10:19:38 följande:
    God morgon solstrålar!
    En ny spännande vecka med nya okända utmaningar hägrar!!!!
    Solig
    God morgon på dig själv, och måtte din dag bli en härlig dag. En dag att minnas. Med glädje i sinnet. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-30 10:49:19 följande:
    Gulle dig Anton!

....egentligen vill jag jaga folk på kontoret med machete. Klantarslena levererar inte det de ska men jag testar min nya positiva attityd.
    Hoppas det funkar, Agri

Din nya avatar är grymt vacker.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 10:11:55 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev :

Haha ja lite mer så.
    Yoyna sitter absolut längst fram och svarar på alla frågor.
    Jag kan eventuellt sitta längst fram men vad som utmärker mig är nog att jag helst sitter ensam försöker se svår ut (typ).

Skarp och mycket korrekt beskrivning av skillnaden mellan PM och Aynrand. Jag ser det framför mig...

BJ kan inte bestämma sig för om han ska rodna och gömma sig, eller stanna kvar och dregla över alla putande rumpor.      
    Är det jag som spränger hela skiten i luften efter skoldagens slut, så ni får hålla lektioner ute i snön i fortsättningen.
  • Anton Chigurh

Sorry jag inte kunde vara närvarande igår och styra upp eländet här, jag var upptagen med nåt mycket viktigare.

Fan så mycket viktigare !!!!!!!!!!! 

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-30 17:37:43 följande:

Agridulce skrev :
    Anton! Hon kan f-n inte heta Shayna!!!!! Får mig att tänka på en porrig Shaggy i Scooby Doo.
    Nu får ni fanimej skärpa till er här, Shayna har inte ett dugg med porr att göra, Shayna är ett vackert namn, mycket vackert, passar ypperligt som nick på en av dom allra vackraste kvinnorna som gud skapat.

Shayna betyder nåt. För er outbildade som inte begriper ett skit : LÄNK    LÄNK 2

Och så en liten bonus, eftersom Anton är på ett sånt underbart humör efter gårdags kvällen. Här ett klipp som vissa av er säkert anser vara porr. Ren och oförminskad porr. Huvudperson är en kvinna som heter Shayna Baszler. 

">

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-31 10:54:24 följande:
    Hej Anton! Hjärta

Du saknar simultanförmåga, älskling.
    Hej min underbara. Hjärta

Och som vanligt har du rätt. Män har inte den förmågan. Men jag har ju andra tillgångar........
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-31 11:04:37 följande:
    Du kan få vara den ondsinte rektorn som får i uppdrag att bestraffa de som inte sköter sig.
    En gissning är att du kommer ha fullt upp........
    Och jag kommer älska det. Faktiskt mer än du anar............
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-31 11:17:25 följande:
    Agridulce skrev :

Nej, jag anar.......
    Hur tror du annars att du kvalificerade dig för tjänsten?
    cool smiley
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-31 12:24:15 följande:
    Väldigt fina sådana.

Nåväl. Som rektor för skolan antar jag att du har visioner och redan arbetar på en skolplan? Vad prioriterar du högst?
    Bestraffnings-systemet. Definitivt bestraffnings-systemet. Allt annat är tämligen oväsentligt. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-31 13:34:17 följande:
    Bra där!
    Men där det finns bestraffningar torde det även finnas belöningar. Dags att klämma fram lite sånt också.
    Tror du har missat en sak, Agri. Det är jag som är Rektor, jag som bestämmer. Inte du. Passa dig !!!!
Svar på tråden Trash-tråden