Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-01-26 14:26:42 följande:
    Hej Anton. Solig
    Hej Goding. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-26 22:22:01 följande:
    Mm, jobbigt med folk som byter nick.

Hej Agri. 

För övrigt har jag andra kvaliteter som imponerar på Anton.  
    imponerar !!!

Det finns inte superlativer så det räcker till om  jag skall beskriva Annelie, och tro mig, gott folk, det kommer från hjärtat när jag säger det....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-26 23:00:19 följande:
    Tack. Hjärta

Fast är du säker på att det enbart kommer från hjärtat?  
    Det kommer lite från ett annat ställe också, fast det är din sak å ta hand om. Och det vet du så jävla väl. Eller hur ???
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-27 10:45:50 följande:

Agridulce skrev :
    Jag stygg? Jag är ju för fanken det mysigaste mjuka som finns i den här tråden!!! Skrikandes
    Men lite tillrättavisning är aldrig fel.

Ole Anton Söltoft......... jag dööööööööööör av garv!!!!!
    Är du taskig mot Anton, eller Annelie, då hamnar du på hans svarta lista. Hamnar du på listen med en stjärna efter namnet innebär det att ditt liv förkortas avsevärt. Två stjärnor efter namnet innebär att ditt liv förkortas avsevärt....under outhärdliga plågor.

Tänkte kanske du ville veta det. Min kära Agri......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-27 11:31:05 följande:
    Vill för det första påpeka att det var PM som kom med den vansinnigt roliga referensen till Ole Söltoft.

I övrigt så lider jag av ett obotligt behov att pusha gränser samt en enorm nyfikenhet. Dvs vad får man om man blir trestjärnig?
    Vill du verkligen veta ???

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-27 00:23:10 följande:

och skrev :
    Jag vet min plats, Anton.
    Det vet jag att du vet. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-27 12:55:09 följande:

Agridulce skrev :
    Vad tror du själv?

De säger att "curiosity killed the cat". Men jag hävdar att den förmodligen hade förbannat kul fram till dess.
    Jag tror du vill veta !!!

3 stycken stjärnor efter namnet har väldigt lite med myssex å göra. AGRI !!!  Tänk medeltid, tänk sen medeltida avrättningar.
    En medeltida avrättning kommer kännas som skön massage (med försiktigt uppvärmd olja) jämfört med vad jag kommer göra med dom som fått den tredje stjärnan i protokollet. Behöver jag förklara ytterligare ???

PM har en poäng, tre stjärnor är värre än två. Och jag fortfarande inte sett någon ursäkt från dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-27 14:04:02 följande:
    Detsamma! Du är en trevlig kille.

(iförsig deltar även lille Birger i tantsnacket ibland Skäms)
    Nu låter du allt lite bögig, skärpning Birger lille. Skärpning.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-27 19:48:52 följande:

MrsAssault :
    Hej! Solig
    Go kväll, Mrs, hoppas att dagen varit underbar och att kvällen blir ännu bättre.{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-27 19:54:54 följande:
    Dagen har varit bra! Lill-Anton har varit vaken sen imorse, somnade för en timme sen så jag tror han kommer sova inatt vilket betyder att jag får sova också!

Och så är det fredag vilket betyder att jag sätter på lite musik och lägger plutten i sjalen och så dansar vi tills han somnar!
    Du har ett bra liv, Mrs, jag är glad för din skull. Riktigt glad. Solig
Svar på tråden Trash-tråden