Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-31 13:38:55 följande:
    Käre Anton, du borde prova att se världen ur mitt perspektiv. Jag låter andra leva i förvissningen att de bestämmer, lyckligt ovetande om att jag drar i tåtarna.

Bestäm du på raring. {#emotions_dlg.flower}
    Min kära Agri!

Historiskt sett har det funnits ett antal människor som försökt sig på just det fenomen du nämner här ovan. Att styra Anton, inbilla sig att det var dom "som drog i tåtarna" osv, osv.  Dom människorna är numera förpassade till det eviga kretsloppet, återanvända via landets förbränningsanläggningar för avfall. En god gärning, förvisso, men knappast vad dom hade förväntat sig när dom försökte dra i Antons tåtar.

Och så en liten blomma. {#emotions_dlg.flower}

Var det nåt mer ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

....annars hade jag tänkt återgå till utarbetningen av en skolplan !!!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-31 20:04:01 följande:

Yoyna skrev :

1. 
     Ni är bara underbara!!!

Måste ju älska era skolfunderingar... Inget är heligt i en trashares värld!

Jag är självklart flitig och artig i skolan. Väl påläst och ifrågasätter bara uppenbara fel och tvivelaktiga påståenden. Jag har sällan som motiv att reta upp någon annan eller behov av att hävda mig 2(till skillnad från vissa andra )
    så jag är helt nöjd med att vara en liten mesig plugghäst. Med klassens längsta flätor och plutigaste uppsyn
    1.  Ingen nyhet iofs, Yoyna, men tack så mycket. Jag gillar dig skarpt också.

2. Jag tycker du insinuerar en viss sak här, och jag vet inte riktigt vad jag skall tycka om det. Däremot skall det bli mig ett sant nöje att som REKTOR på skolan få lära dig ett och annat. Med tanke på dina elaka antydningar !!!

Ha nu en bra dag, Yoyna{#emotions_dlg.flower}

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-01 12:46:33 följande:

Agridulce skrev :

Birger du vet väl att det är ofint att skvallra?

Inte för att jag någonsin haft mobbingtendenser men man måste ju få tutta upp skolans enda kille ibland.

Inte för att lärare eller skolledning verkar ha någon koll iofs.
    Jag tycker det är ett glimrande initiativ av Birger, jag förväntar mig således ett samtal varje fredag förmiddag från hans mor om hur elaka alla skolans slynor varit, vilket kommer rendera i indragning av helgpermissionen för skolans samtliga elever av kvinnligt kön.

Därefter blir det uppfostrande undervisning i skolans källarlokal. Hela helgen. Av REKTORN själv.
    Jag tror minsann jag skall låta Birger få sätta upp en bild på en stor kvinnoröv på insidan av sin öppningsbara skolbänk. Nåt han har tjatat om länge. Det är han min själ värd efter detta utspel.

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-02-01 12:30:27 följande:
    Anton, om lille Birgers mamma ringer till skolan och säger att lille Birger har kommit hem med tårar i ögonen och berättat att tjejerna har varit elaka mot honom på rasten, då måste väl du, i form av rektor, vidta någon slags åtgärd? Obestämd
    Se ovan, Birger. Se ovan. Och TACK. Glad
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-01 12:47:22 följande:
    Skulle nog svara rodelträning. Dvs ligga raklång i soffan och äta chips.
    Haha, du kan du, Agri 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-01 13:17:24 följande:
    1.Så rektorn tycker att vi ska leva i ett angivarsamhälle bara för att han själv har noll koll? Hmpf!!!!

2. ...........å andra sidan låter nämnda källare synnerligen intressant och är onekligen värd ett besök. Värt att rycka någon i flätan för.
    1. JA, det tycker REKTORN verkligen...

2. Du behöver inte rycka någon i flätan. Du hamnar i källaren oavsett. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 15:14:59 följande:

Annelie  skrev :
    Anton, jag trodde jag var allt du någonsin önskade dig.
    Det är du älskling, det är du Hjärta, jag lovar och svär. Men jag måste ju för fan värma upp på någon, liksom bli varm i kroppen, få in det rätta svunget i högerarmen tills det är dags för din specialare. Du vill väl ändå inte riskera att jag råkar ut för en sträckning eller liknande när jag piskar dig ???

Nä, det trodde jag inte heller. Så nu vet du varför jag i egenskap av REKTOR tänker agera som jag gör.

Så, min GODING Hjärta !!!  får jag se en glad smiley igen.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 15:33:12 följande:
    Tänk att det fanns en så enkel förklaring.
    Ja, du brukar ha bråttom med att komma till fel slutsatser.

Fast det brukar Anton fixa till...... 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 19:08:27 följande:

Underbara Annelie skrev :
    Det tycker faktiskt jag med. Du har väldigt trevliga saker vi skulle kunna roa oss med. 

Det är väl okej, Anton?
    Du och Yoyna, inga andra, får leka, men jag tittar på under tiden, och det älskling, har du inga synpunkter på.

Och god afton min allra mest underbara kvinna.....Hjärta 
Svar på tråden Trash-tråden