Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-06 12:11:14 följande:
    Ja, han förvånade mig, han är smart. Annars brukar det vara jag som är den som tänker igenom alla saker. :) 

Personliga saker är fina. Stora feta kyrkbröllop blir sällan personliga. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-06 12:14:41 följande:
    Mina råd är alltid utmärkta. Alla kloka människor inser förstås detta. Solig
    Utmärkta råd.
    Absolut.
    Och jag skall börja följa dina råd.
    Snart. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-06 12:20:34 följande:
    Det är egentligen ganska självklart, men för din skull, Maria, skall jag skriva ut det också.

Således, en CheyTac Intervention M-200, vore önskvärt, givetvis skall det följa med minst 400 askar ammunition, så mina krav på present är inte höga. Om du frågar mig.

Tror AnnelieHjärta instämmer i att det är en oerhörd lämplig present. Hon kommer uppskatta den lika mycket, om inte mer, som vad jag kommer göra. 
    Är det en mascara Anton?
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-06 12:27:17 följande:
    Inte riktigt, men du är fan så nära, Maria....
    Anton Chigurh skrev 2012-10-06 12:28:16 följande:
    Å så kostar den inte mer än 80 000 spänn. Ungefär.
    Jag köper en mascara Anton...

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-06 12:29:48 följande:
    Visst är den vacker.....
    Alltså om man sätter en dildo på den ser det ut som något helt annat, som kanske Annelie skulle uppskatta mer de nätter du är ute och raggar.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-07 18:12:36 följande:
    hello alla
    söndag...the day of the lord, right?
    Här får ni en fin bild

You made my day!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-07 23:24:03 följande:

Även om jag föredrar att få hjälp att klä av mig så kan jag nog hålla med. En kvinna som knäpper knapparna i skjortan tex.
    Jag gillar att knäppa upp knappar.
    Och ta av skor. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-07 23:26:52 följande:
    Lugna dig, Käring, det var inte det saken gällde.....
    Oh I beg your pardon?
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-07 23:41:50 följande:

Det är sensuellt.

Dock har jag en tendens att få lite bråttom i de lägena och typ sparka av mig skorna utan att knyta upp dem och dra av mig skjortan utan att knäppa upp knapparna (mer än någon i halsen). Kan nog få av mig alla kläderna under en halv minut. Fast sen kan det ju hända att man inte ens hinner få av sig skorna .
    Haha mm...

Men jag gillar just anspänningen i det hela.
    Att tvingas ta det lugnt. Gå ner på knä, ta av hans skor medan hans hand vilar i mitt hår. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-07 23:32:44 följande:
    Ämnet för kvällen är påklädning, å inget annat, min underbara Maria....

I morrn kan du få klä av mig. 
    Så snäll du är.
Svar på tråden Trash-tråden