• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    HäxanSurtant skrev 2011-10-17 02:33:04 följande:
    Jag har väl omöjligt missat något här inne va Drömmer

*ser mig sakligt omkring*

Nä sängläge minsann!
    Bara bilderna på föregående sida.
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-10-16 23:32:27 följande:
    (Jag är konduktör)
    Ok då förstår jag. Har du även jobbat som förare?

Vad sent ni är uppe på nätterna, Häckhäxan och Och Förvånad
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-17 07:18:03 följande:
    Vad sent ni är uppe på nätterna, Häckhäxan och Och Förvånad
    Vi kom fram till att det måste bero på en annan orsak än att vi är nattugglor som slarvar med att lägga oss i tid eftersom vi båda var vakna samtidigt och det var första gången på en månad minst som båda var vakna så sent. Månfasen trodde jag.

Fast nog ångrar jag att jag inte la mig i tid, är hur trött som helst idag.
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Aynrand
    och skrev 2011-10-16 21:15:26 följande:

Vilka frågor man ställer kan avslöja lika mycket som svaren någon lämnar. 
    ja det stämmer
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

helt fantastiska bilder.....den första bilden...vilken rumpa och vilka ben så kvinnligt och inbjudande. den nedersta bilden är väldigt sexig och kinky...detta stimulerar min fantasi

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-17 12:30:05 följande:
    helt fantastiska bilder.....den första bilden...vilken rumpa och vilka ben så kvinnligt och inbjudande. den nedersta bilden är väldigt sexig och kinky...detta stimulerar min fantasi

Jag gillar när din fantasi stimuleras...
  • I Blackrose I

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:36:08 följande:

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Andas, slappna av och tänk goda tankar

Hjärta

Skönt att undersökningen gick bra iaf och att di fick reda på vad du har för problem och vad du ska göra åt det. Puss gumman, det kommer att ordna sig!     
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-17 12:43:42 följande:
    Andas, slappna av och tänk goda tankar
    Hjärta
    Skönt att undersökningen gick bra iaf och att di fick reda på vad du har för problem och vad du ska göra åt det. Puss gumman, det kommer att ordna sig!     
    Tack tjejen. Hjärta
    Det första jag får höra när jag ringer hem till fucking -------- är följande: "Jaha, så nu har du en till anledning att dra till dig uppmärksamhet och tvinga min son att stanna hos dig".
    Just nu längtar jag tills vi flyttar så jag åtminstone slipper ha henne i mitt liv. Grrrrr.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:47:27 följande:
    Tack tjejen. Hjärta
    Det första jag får höra när jag ringer hem till fucking -------- är följande: "Jaha, så nu har du en till anledning att dra till dig uppmärksamhet och tvinga min son att stanna hos dig".
    Just nu längtar jag tills vi flyttar så jag åtminstone slipper ha henne i mitt liv. Grrrrr.

Ååhh! Men kan ni inte bara skärma av er från kärringen i ett par månader??? Måste ni ha kontakt?

Men, återigen: Andas, slappna av (karma, karma, karma... )   Två månader, eller hur?
Svar på tråden Trash-tråden