• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    och skrev 2011-10-19 18:32:52 följande:
    Ja, eller hur.

Alla ni andra bör skämmas. Demon

Läget Bella? Solig 

Frisk nu?   
    skämmas för vad?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Perry the Platypus
    och skrev 2011-10-19 18:32:52 följande:
    Ja, eller hur.

Alla ni andra bör skämmas. Demon

Läget Bella? Solig 

Frisk nu?   
    Jag bara oroar mig hela tiden och sen oroar jag mig för att jag oroar mig och kanske rentav oroar mig in i en dipprisjon.

Just nu oroar jag mig för att jag inte kan bestämma mig om jag trots allt vill ha ett barn till samt för Antikrist som inte riktigt verkar ha det så toppen på dagis trots att allt verkade så rosenskimrande i början. Är barn generellt uteslutande och småtaskiga mot varann? Jag vet liksom inget om barn. Ser ju bara mitt eget. Dessutom oroar miga mig för tentan om två veckor som jag inte lyckas plugga till för att jag är så orolig över allting.

*fullständigt normal*

Durå? 
    *gäsp*
  • och
    Aynrand skrev 2011-10-19 18:35:45 följande:
    skämmas för vad?
    Allt sexprat förstås.
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Driftwood
    Perry the Platypus skrev 2011-10-19 18:42:20 följande:
    Jag bara oroar mig hela tiden och sen oroar jag mig för att jag oroar mig och kanske rentav oroar mig in i en dipprisjon.

Just nu oroar jag mig för att jag inte kan bestämma mig om jag trots allt vill ha ett barn till samt för Antikrist som inte riktigt verkar ha det så toppen på dagis trots att allt verkade så rosenskimrande i början. Är barn generellt uteslutande och småtaskiga mot varann? Jag vet liksom inget om barn. Ser ju bara mitt eget. Dessutom oroar miga mig för tentan om två veckor som jag inte lyckas plugga till för att jag är så orolig över allting.

*fullständigt normal*

Durå? 
    Kan tänka mig att det är tufft för antikrist att gå på dagis i USA. Har han tröja med uppochnervänt kors på?
  • Perry the Platypus
    Driftwood skrev 2011-10-19 18:46:39 följande:
    Kan tänka mig att det är tufft för antikrist att gå på dagis i USA. Har han tröja med uppochnervänt kors på?
    *blänger*
    *gäsp*
  • och
    Perry the Platypus skrev 2011-10-19 18:42:20 följande:

*fullständigt normal*

Durå? 
    Oj. Då har du en del att fundera på.

Barn kan nog vara ganska besvärliga ibland, och det tar alltid tid att få ordning i en ny barngrupp. Hur gammal är han?

Vad är det för tenta? På två veckor hinner du läsa in allt bara du är lite disciplinerad.

Jag mår jättebra och oroar mig inte för någonting just nu. Ovanligt nog.      
  • Perry the Platypus
    och skrev 2011-10-19 18:47:45 följande:
    Oj. Då har du en del att fundera på.

Barn kan nog vara ganska besvärliga ibland, och det tar alltid tid att få ordning i en ny barngrupp. Hur gammal är han?

Vad är det för tenta? På två veckor hinner du läsa in allt bara du är lite disciplinerad.

Jag mår jättebra och oroar mig inte för någonting just nu. Ovanligt nog.      
    Han fyller fem i december. Han är skärpt men har synnerligen dålig impulskontroll så jag skulle tro att han skrämmer en del andra ungar samt att de stör sig på att han bara far fram och dessutom inte begriper när de säger ifrån. Jag ser ju att det finns ungar som gillar honom också, men det är ungarna som utesluter honom som jag oroar mig för. Man måste väl ha i åtanke att de här barnen har gått på samma dagis sen de var tre månader gamla och att en ny individ inte ses med så blida ögon när den första nyfikenheten har lagt sig.

Jag läser psykologi (oh, the irony!) och visst kan jag läsa in allt på två veckor om jag bara sätter mig ner och faktiskt pluggar.  *slår mig själv i huvudet med något kantigt*
    *gäsp*
  • och
    Perry the Platypus skrev 2011-10-19 18:51:56 följande:
    Han fyller fem i december. Han är skärpt men har synnerligen dålig impulskontroll så jag skulle tro att han skrämmer en del andra ungar samt att de stör sig på att han bara far fram och dessutom inte begriper när de säger ifrån. Jag ser ju att det finns ungar som gillar honom också, men det är ungarna som utesluter honom som jag oroar mig för. Man måste väl ha i åtanke att de här barnen har gått på samma dagis sen de var tre månader gamla och att en ny individ inte ses med så blida ögon när den första nyfikenheten har lagt sig.

Jag läser psykologi (oh, the irony!) och visst kan jag läsa in allt på två veckor om jag bara sätter mig ner och faktiskt pluggar.  *slår mig själv i huvudet med något kantigt*
    Ge din man en piska och säg till honom att använda den på dig om du inte pluggar?

Det är klart att det tar ett tag innan barnen har lekt ihop sig. Har du pratat med personalen och hört vad de säger? Femåringar kan vara ganska jobbiga, och om han inte har lärt sig språket än blir det säkert konflikter? 
  • Yoyna

God kväll!!!

Och, skönt det låter att bara ha det bra!!!

Bellagio, kanske kan man generellt säga att barn inte alltid tänker sig för och har svårt att sätta sig in i någon annans situation. Det är tufft att vara förälder och känna/misstänka/veta att ens barn inte har det riktigt bra!

Rose darling! Tänker på dig!

• Yoyna

Och, med en piska som "hot" lär det väl inte bli så mycket gjort kanske...? Men vad vet jag?

Svar på tråden Trash-tråden