• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-18 21:28:46 följande:
    Stackars dig.

Har du slängt av någon från tåget idag? 
    Nä men jag hade lust att slänga av mig själv ett antal gånger, fyfan vad folk det har varit helt slut
  • MrsAssault
    Driftwood skrev 2011-10-18 21:35:40 följande:
    Blir man förstoppad av det? Låter mer som hon råkat sätta sig på någon lite tjuvåkare som fastnat.
    Haha detc är redan fullsatt i min kropp
  • Driftwood
    MrsAssault skrev 2011-10-18 21:52:50 följande:
    Haha detc är redan fullsatt i min kropp
    Från askan in i elden som det heter
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-10-18 21:23:21 följande:
    Ni bara snuskar er och jag ligger här på soffan helt svältfödd och förstoppad.. ooooojojojojojoj magen är som en jävla ballong
    PRuuuuuTT!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och
    Aynrand skrev 2011-10-19 15:52:28 följande:
    PRuuuuuTT!
    Äckliga och snuskiga.

Inser ni att ni skrämmer bort väldigt många när ni hela tiden pratar om sex?  
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Perry the Platypus
    och skrev 2011-10-19 17:44:18 följande:
    Äckliga och snuskiga.

Inser ni att ni skrämmer bort väldigt många när ni hela tiden pratar om sex?  
    Touché.
    *gäsp*
  • I Blackrose I

Hej guys

Jag håller mig borta från tråden för jag är trött på mig själv att hela tiden skriva negativa saker. Känns inte kul alls så jag låter tråden vara ifred ett tag tills behandlingstiden är slut och jag kanske blir normal igen.

Puss på er. Hjärta

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-19 18:24:41 följande:
    Hej guys

Jag håller mig borta från tråden för jag är trött på mig själv att hela tiden skriva negativa saker. Känns inte kul alls så jag låter tråden vara ifred ett tag tills behandlingstiden är slut och jag kanske blir normal igen.

Puss på er. Hjärta
    Sköt om dig
    Kram
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och
    Perry the Platypus skrev 2011-10-19 18:10:57 följande:
    Touché.
    Ja, eller hur.

Alla ni andra bör skämmas. Demon

Läget Bella? Solig 

Frisk nu?   
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-19 18:24:41 följande:
    Hej guys

Puss på er. Hjärta
    Hoppas av hela mitt hjärta att du snart mår bättre igen. Hjärta

Och du får visst gnälla. 
Svar på tråden Trash-tråden