• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Nej, dags att börja laga mat som jag själv inte får äta. Skit kul. Rynkar på näsan

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger

Jag skulle behöva veta hur man uttrycker begreppet "nödrim" på engelska. Obestämd

• MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 17:21:48 följande:
    Själv tycker jag att jag såg enorm ut. Njut av den här tiden. Jag vet att jag tjatar men gud vad du kommer sakna tiden som gravid.
    Ta hand om dig.
    Jag kan inte njuta, har för mkt grejer att fixa innan han kommer ut. När han är ute kommer jag ju inte ha tid med nånting annat än bebis.
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-10-17 17:38:01 följande:
    Jag kan inte njuta, har för mkt grejer att fixa innan han kommer ut. När han är ute kommer jag ju inte ha tid med nånting annat än bebis.
    snart kan du njuta och se kapten haddock hälla upp ett glas sprit  i 3D

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Driftwood
    lille Birger skrev 2011-10-17 17:31:30 följande:
    Jag skulle behöva veta hur man uttrycker begreppet "nödrim" på engelska. Obestämd
    Denna sidan kanske

en.wiktionary.org/wiki/n%C3%B6drim

"An unsatisfying or untrue rhyme made in haste."

Verkar inte finnas någon direktöversättning 

• och
    lille Birger skrev 2011-10-17 15:53:20 följande:
    Ni gör ju stackars Birger orolig när ni sitter uppe på nätterna sådär.
    Tack för omtanken. {#emotions_dlg.flower}

Jag kanske kan få låna din snuttefilt nästa gång jag har svårt att somna? Drömmer 
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-17 20:25:03 följande:
    Tack för omtanken. {#emotions_dlg.flower}

Jag kanske kan få låna din snuttefilt nästa gång jag har svårt att somna? Drömmer 
    Vi kanske kan dela. Nalle
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-10-17 23:27:50 följande:
    Awesome!
    jag ser fram emot att se filmen
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger

Idag var det en tjej som satt på huk på ett bord.

Svar på tråden Trash-tråden