• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-17 07:18:03 följande:
    Ok då förstår jag. Har du även jobbat som förare?

Vad sent ni är uppe på nätterna, Häckhäxan och Och Förvånad
    Yes jag har kört tunnelbana och spårvagn
  • lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-10-17 15:01:18 följande:
    Gemensamma intressen eller bara lika stora (läs små) idioter som gillar självplågeri!
    Ni gör ju stackars Birger orolig när ni sitter uppe på nätterna sådär.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:36:08 följande:

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Fyfan, stackars dig. Du måste ta det lugnt! Och skit i kärringen, hon kan dra åt helvete. Ta det lugnt och bli frisk, okej? Puss.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-10-17 15:53:20 följande:
    Ni gör ju stackars Birger orolig när ni sitter uppe på nätterna sådär.
    Var ju inte meningen alls, ber så ödmjukt om ursäkt för det eventuella obehag detta kan ha tillfogat dig Masa BJ
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-10-17 16:40:56 följande:
    Gravid Hjärta

Hmm det var stort....har din navel poppat ut  och är blå nu?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-10-17 16:46:08 följande:
    Hmm det var stort....har din navel poppat ut  och är blå nu?
    Nä inte än, jag börjar misstänka att den inte kommer göra det
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-10-17 16:47:10 följande:
    Nä inte än, jag börjar misstänka att den inte kommer göra det
    Magen är jättefin!!!  Du har väl två månader på dig att pluppa? Inte misströsta än!

(Aynrand, lär dig att inte använda ord som stor, liten osv vad gäller gravida kvinnors magar )

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-17 13:04:57 följande:
    Åh, det låter jätteskönt!!! Det skulle jag behöva, jag går runt med tofflor, halsduk och en av min mans munkjackor - och fryser!!!! Burr!
    Ja, jag behövde det. Att träna är verkligen en av dom få saker som får mig att lugna ner mig.

Hur är det annars med dig? Allt väl?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-10-17 16:56:14 följande:
    Magen är jättefin!!!  Du har väl två månader på dig att pluppa? Inte misströsta än!

(Aynrand, lär dig att inte använda ord som stor, liten osv vad gäller gravida kvinnors magar )

haha tack för tipset......it makes sense!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden