• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-17 14:16:58 följande:
    Rose, vad skönt att höra att de har hittat vad som är fel. Det lär ju gå att ordna, och bara ni kommer iväg kommer antalet stressmoment i din närmsta omgivning minska med.
    Men det gör förstås hur ont som helst med magsår.
    Hoppas det känns bättre nu. Hjärta   
    Ja, det gör ju förbannad ont men nu vet dom iallafall vad som är felet.
    Jo, jag mår bättre. Tack. Nog om detta. Ska sluta förpesta tråden.

Tack alla för omtanken. Häckhäxan och Aynrand även om jag inte besvarar alla inlägg. Vill inte spamma tråden.

HjärtaNalleKyss
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-10-17 15:53:47 följande:
    Fyfan, stackars dig. Du måste ta det lugnt! Och skit i kärringen, hon kan dra åt helvete. Ta det lugnt och bli frisk, okej? Puss.
    Såg inte inlägget. Tack gumman. Det är lättare sagt än gjort. Jag är verkligen besviken att man inte kan komma undan med mord i Sverige.

Magen är jättefin Mrs. och är inte alls stor. Glöm inte bilden på mig som gravid där jag ser ut som en strandad val.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 17:04:43 följande:
    Såg inte inlägget. Tack gumman. Det är lättare sagt än gjort. Jag är verkligen besviken att man inte kan komma undan med mord i Sverige.

Magen är jättefin Mrs. och är inte alls stor. Glöm inte bilden på mig som gravid där jag ser ut som en strandad val.
    Jag har inte glömt den och jag tyckte inte du var så hemskt enorm man såg ju iaf att du var gravid, jag har en kompis som blev så fet överallt att gravidmagen försvann i allt annat fett..
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 16:59:09 följande:
    Ja, jag behövde det. Att träna är verkligen en av dom få saker som får mig att lugna ner mig.

Hur är det annars med dig? Allt väl?

Endorfiner är bra!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-10-17 16:56:14 följande:
    Magen är jättefin!!!  Du har väl två månader på dig att pluppa? Inte misströsta än!

(Aynrand, lär dig att inte använda ord som stor, liten osv vad gäller gravida kvinnors magar )

Haha ja två månader, men jag tänkte börja dricka ricinolja 1:a dec så han kommer då hahaha det är tips från min mor, hon drack ricinolja dan innan både mig och min bror
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 16:59:09 följande:
    Ja, jag behövde det. Att träna är verkligen en av dom få saker som får mig att lugna ner mig.

Hur är det annars med dig? Allt väl?
    Jag läääääääääääääääääängtar efter att få börja träna igen
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-10-17 17:00:45 följande:
    haha tack för tipset......it makes sense!

Japp!  Om alla tänkte så skulle stackars hormonstinna gravida kvinnor slippa fundera över om de är för stora som granntanten sa eller om de är  för små som kassörskan sa...
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-10-17 17:15:35 följande:
    Haha ja två månader, men jag tänkte börja dricka ricinolja 1:a dec så han kommer då hahaha det är tips från min mor, hon drack ricinolja dan innan både mig och min bror

Nej men gud, gör inte det! Snälla! Det finns inga veteskapliga belägg för att det fungerar och varken du eller barnet kommer att ha någon nytta av det.

(Men jag vet att det är lockande att sätta igång förlossningen! Rekommenderar isf sex  )
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-10-17 17:13:53 följande:
    Jag har inte glömt den och jag tyckte inte du var så hemskt enorm man såg ju iaf att du var gravid, jag har en kompis som blev så fet överallt att gravidmagen försvann i allt annat fett..
    Själv tycker jag att jag såg enorm ut. Njut av den här tiden. Jag vet att jag tjatar men gud vad du kommer sakna tiden som gravid.
    Ta hand om dig.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-17 17:14:56 följande:
    Endorfiner är bra!
    Otrolig bra. Träning, meditation, att be, att lyssna på lugna låtar(heliga låtar) och sex är nog det som får mig att bli lugn.
Svar på tråden Trash-tråden