• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-18 20:03:13 följande:
    Absolut. Tycker du också det Birger?
    Ja, jag har alltid en tjock planka under hälarna när jag gör frontböj.
  • Yoyna

Själv sitter jag på huk som en risplockare enligt min man har alltid suttit så och tycker det är vilsamt. (självklart påklädd!!!)

• och
    Yoyna skrev 2011-10-18 20:21:31 följande:
    Själv sitter jag på huk som en risplockare enligt min man har alltid suttit så och tycker det är vilsamt. (självklart påklädd!!!)
    Ha ha, det gör jag med jämt och ständigt.
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • MrsAssault

Ni bara snuskar er och jag ligger här på soffan helt svältfödd och förstoppad.. ooooojojojojojoj magen är som en jävla ballong

• och
    MrsAssault skrev 2011-10-18 21:23:21 följande:
    Ni bara snuskar er och jag ligger här på soffan helt svältfödd och förstoppad.. ooooojojojojojoj magen är som en jävla ballong
    Stackars dig.

Har du slängt av någon från tåget idag? 
  • Driftwood
    och skrev 2011-10-18 21:28:46 följande:
    Stackars dig.

Har du slängt av någon från tåget idag? 
    Blir man förstoppad av det? Låter mer som hon råkat sätta sig på någon lite tjuvåkare som fastnat.
  • och
    Driftwood skrev 2011-10-18 21:35:40 följande:
    Blir man förstoppad av det? Låter mer som hon råkat sätta sig på någon lite tjuvåkare som fastnat.
    Nä.

Det var en slumpmässigt vald följdfråga. 
  • lille Birger
    Driftwood skrev 2011-10-18 21:35:40 följande:
    Det måste rört sig om en väldigt liten kille i 3 års åldern som hamnat där. Rynkar på näsan
    Yoyna skrev 2011-10-18 20:21:31 följande:
    Jag blir trött i knäna av det.
  • Driftwood
    lille Birger skrev 2011-10-18 21:44:23 följande:
    Det måste rört sig om en väldigt liten kille i 3 års åldern som hamnat där. Rynkar på näsan
    Hua, ja det är det som är faran med att tjuvåka.

Kan bli en överaskning på BB
Svar på tråden Trash-tråden