Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 21:31:16 följande:
    Men Rose, du skriver inte alls slarvigt. Jag tycker verkligen inte det.
    Jag skriver inte perfekt och det räcker för att det ska störa mig. Jag har en mamma som är språkvetare och forskar inom språk. Att kunna läsa, skriva och tala perfekt har alltid varit mitt mål men senaste tiden så har jag börjat slarva med svenskan. Aja, nog om språk. Manglar ni eran lakan?!
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Vilket språk tycker ni är sexigt när man har sex?

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 21:41:06 följande:
    Nej, jag manglar ingenting! Hahaha...men det låter fint
    Jag har aldrig rört en mangelmaskin(?). Varför manglade man förr itiden? Har den samma funktion som strykjärn?
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-10-11 21:42:10 följande:
    Nej, jag mangler en mangel som dansken hade sagt.
    Det där förstod jag inte.

Hej DW. Kyss
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-11 21:41:47 följande:
    Ja, det händer faktiskt!

Men det är bara för att om lakanen ska vikas så måste de(i min värld)  vikas på ett sätt som kräver två personer och jag är oftast ensam med tvätten.  
    Vikas på rätt sätt? Hmmm, jag bara viker den så att den får plats i byrålådan.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 21:42:44 följande:
    Beror på vilket språk mannen talar, annars finner man sig ha stora kommunikationssvårigheter!
    Jag tycker franska är sexigt, en del tycker att det är omanligt, kanske det, vem vet, jag tycker det låter väldigt sensuellt, även hos män.
    Engelska och svenska funkar alltid.
    Finska och mandarin aldrig.   
    Iochförsig. Franska kan funka men tveksamt. Den låter okej på dan men det ska vara grovt när man har sex och franskan lite väl för gulligt.
    Finska får alla mina kroppsceller avtända, mandarin har jag aldrig hört och arabiskan borde förbjudas som tal/vardagsspråk.
    Ryska älskar jag. Låter så där lagom hård, manlig och dominant.
    Engelska funkar alltid.
    Svenska? Njä.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-11 21:47:19 följande:
    Inte riktigt samma, när man manglar så kan man vika lakanen och dukarna innan så att de veck som uppstår blir extra snygga eller hur jag ska säga. Tex ett lakan som är vikt i fyra delar så att det blir tre raka fina linjer. (Haha, jag är sjuk!)

Sen kan man mangla kallt (det som gör tvätten slät är trycket), ett strykjärn är varmt förstås   
    Yoyna skrev 2011-10-11 21:48:39 följande:
    Kom hit ska jag lära dig!!! Lakan ska vikas och sedan rullas!!!
    Då ska jag inte ta kort på min tvätt. Du kommer få hjärtinfarkt. Finns inte två lakan som är vikta likadana.
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-10-11 21:46:47 följande:
    Hej, mangle betyder sakna på danska
    Danska ger mig skrattanfall. Tycker det låter otrolig komisk när danskar pratar.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-11 21:51:45 följande:
    när jag tänker ryska så tänker jag på en låt som heter "too drunk to fuck"
    Nu är du taskig.

">

• I Blackrose I
    Mariohn skrev 2011-10-11 21:54:45 följande:
    Jag undrar vad fan ni gör. Jag saknar er ibland. 
    Nämen välkommen hit du också. Skål
Svar på tråden Trash-tråden