• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 18:58:10 följande:
    Nu låter jag tråden vara ifred nån timme så får ni andas lite.

Blev ungnsbakad lax med dill, lök, pressd apelsin, torkad lime och riven ingefära. Ungsbakad potatisklyftor med oliver, en grönsak som jag nu har glömt namnet på gröna bönor(?) och charlottenlök.

Har säkert felstavad. Ni får ta det. Tungan ute
    Haricoverts kanske du menar, gröna bönstänger brukar finnas i  wookgrönsaker?

Resten lät jätte gott. Här har jag gjort köttfärssås och spagetti, skall snart steka köttbullar
    Snälla du, rubba mina cirklar!
  • HäckHäxan

Ingen kan spama som jag!

Sen kan ni väl alla hålla med om att denna snubben är vacker också, så har ni gjort min dag
  • lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 19:40:37 följande:
    Resten lät jätte gott. Här har jag gjort köttfärssås och spagetti, skall snart steka köttbullar
    Vad smaskigt Drömmer
  • och
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 19:42:26 följande:
    Ingen kan spama som jag!

Sen kan ni väl alla hålla med om att denna snubben är vacker också, så har ni gjort min dag
    Varsågod:

Om jag kisar väldigt med ögonen är han absolut det.

• lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 19:40:37 följande:
    Haricoverts kanske du menar, gröna bönstänger brukar finnas i  wookgrönsaker?

Är din dotter nöjd med din matlagning?
  • HäckHäxan
    Agridulce skrev 2011-11-07 20:23:32 följande:
    Damn Häcken!!!!!!!
    Du är ju spam deluxe! Impad.
    200% ren naturbegåvning
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-11-07 20:35:42 följande:
    Vad smaskigt Drömmer
    Ja de var faktiskt riktigt gott, smakade nästan som den jag minns från min barndom, förutom unsen med kanel som jag hade i då
    lille Birger skrev 2011-11-07 20:51:48 följande:
    Är din dotter nöjd med din matlagning?
    Ja de gångerna hon får lagad mat hemma... Jag suger på att komma ihåg att ta ut saker ur frysen. Fast jag älskar att laga mat egentligen. Nu steka köttbullar, sen duscha!
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-11-07 20:38:06 följande:
    Varsågod:

Om jag kisar väldigt med ögonen är han absolut det.

Whatever makes it happen
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 19:42:26 följande:
    Ingen kan spama som jag!

Ganska faktiskt.
    Ni brukar alla klistra in bilder på så mång halvfula snubbar, så ja, detta är uppfriskande, 
Svar på tråden Trash-tråden