• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

jag ska ha 6666 bara så ni vet. Tar någon annan den kommer jag bli suuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Skrikandes

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

..................................................................................

• I Blackrose I

..............................................

• Ernst Hugo
    Driftwood skrev 2011-11-07 18:46:30 följande:
    DDR copyright
    Hahaha ja Stasi kollar FL såklart..........men älskade verkligen den. Fortfarande få saker som kan mäta sig. Lite som dockanimationernas Tintin.
    Come on katten - det svänger ju...
  • I Blackrose I

.....................................

• I Blackrose I

YES.

Nu är jag nöjd. Ska läsa vad ni har skrivit. Tungan ute

• I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-11-07 18:49:59 följande:
    Hahaha ja Stasi kollar FL såklart..........men älskade verkligen den. Fortfarande få saker som kan mäta sig. Lite som dockanimationernas Tintin.
    Jag har alla böckerna och filmerna om tintin.
  • Ernst Hugo
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 18:53:03 följande:
    Jag har alla böckerna och filmerna om tintin.

Ganska intressant att det numera finns en debatt på landets finare kultursidor kring om Hergé och om han var rasist eller bara opportunist.
    Come on katten - det svänger ju...
  • I Blackrose I

Nu låter jag tråden vara ifred nån timme så får ni andas lite.

Blev ungnsbakad lax med dill, lök, pressd apelsin, torkad lime och riven ingefära. Ungsbakad potatisklyftor med oliver, en grönsak som jag nu har glömt namnet på gröna bönor(?) och charlottenlök.

Har säkert felstavad. Ni får ta det. Tungan ute

• I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-11-07 18:56:45 följande:
    Ganska intressant att det numera finns en debatt på landets finare kultursidor kring om Hergé och om han var rasist eller bara opportunist.
    Äh, ja han var rasist, jag är nazist och Walt disney hade förnedrande kvinnosyn. Gud så trött jag är på dessa diskussioner.
Svar på tråden Trash-tråden