Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 23:30:57 följande:
    PM
    Ja visst känns det så?
    Det är jättesvårt att motiveras till läsning av denna bok...

Eller nej, "Attack of the Killer Tomatoes" är både bättre och mer realistisk på något sätt. Tror mer på mördartomater från yttre rymden än på 22 åriga skitsnygga oskulder .-)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 18:02:12 följande:
    Jag älskar tuttar. Det är för mig kvinnlighet.
    Män har också rumpor. Men de har inte bröst. Well de flesta män har inte bröst.

Och bröstvårtor är helt fantastiskt underbara.
    Att få dem slickade, sugna på, bitna, lätt och hårt nypta...
    Och även om jag föredrar män så älskar jag även att känna en annan kvinnas bröst. Klämma, smeka, smaka...och dessa underbara bröstvårtor.

Bröst är the shit helt enkelt.

Håller helt med.

Fast rumpor är väldigt trevliga de med. När jag tänker efter så ägnar jag mer tid åt rumpor än bröst. Det finns ju alltid ett tillfälle att klämma på en rumpa (förutom då mer intensiv uppvaktning) . När man passerar förbi, vid diskbänken, när man sover (rofyllt att somna in med handen om en skinka).
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 18:38:27 följande:
    PM ja rumpor är fantastiska. Jag tycker nog lika mycket om inte mer om när min rumpa får uppmärksamhet (än mina bröst).
    Mellan kvinna och kvinna föredrar jag dock bröst. Något om hur de känns i mina händer...

Har en väninna som älskar rumpor. Hon är nog på snudd mer fascinerad än BJ. Och gillar samma typ av rumpor.
    Vi kan sitta i hennes soffa och prata medan hon smygsurfar på big booty-sajts på plattan ...

Kvinnor som tar på varandras bröst är trevligt . Det är ju dessutom väldigt mycket bröst på samma gång.
  • PrimitivMan
    Bye baby Bunting skrev 2012-10-09 18:41:30 följande:
    Tänkte bara göra BJ glad och posta en riktig rumpbild.

Varsegod BJ {#emotions_dlg.flower}

Det där ingen rumpa. Det är en RÖV. En hårig och otäck sådan.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 08:05:15 följande:
    Ok, drömtydningsuppgift;

I natt jagades jag av någon slags ko, myskoxe, eller liknande. Osäker på om jag var en häst, red på en häst, eller det var hästar där.
    Var typ på en äng eller i en hage i alla fall.

Sedan bets jag av en hund. En tik tror jag det var. De avlivade henne och jag blev rädd för hundar. Hunden hette typ "Shannon".

Så kan det gå!

Jag tror dina drömmar om hästar beror nog på en förträngd (nja) längtan efter hästkuk .

Din hunddröm är ju lite intressant. Just detaljen att det är en tik. Som heter Shannon. Måste ha någon sexuell betydelse av något slag. Osäker på vad dock.

Jag tror inte så mycket på drömtydning egentligen. Jag tror mest det är hjärnan som går på friläge typ. Vore dock intressant om det finns en djupare mening. Men tror den mesta drömtydningen är nog bara trams.

En del drömmar är dock kusligt realistiska. Jag drömde en gång att jag var tillbaka på gymnasietiden och hade sjuk ångest att jag låg långt efter i matten. När jag på morgonen låg halvslumrande kvar i den den där ångesten så tog det ett bra tag innan jag insåg att det var typ 25 år sedan jag var tvungen att räkna mattetal.

En riktigt skum sak är när man drömmer att man drömmer och i den drömda drömmen är det en mardröm och i huvuddrömmen så känner jag att jag måste vakna från mardrömmen. Hur konstigt är det? Råkar för den delen ofta ut att jag i drömmen känner att jag måste vakna. Lite panik så där. Vaknar du inte nu är det slut med dig. Jag liksom väcker mig själv i drömmen.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 09:37:11 följande:

Haha mm, jag har hört att hästar representerar det sexuella.
    Men hästen var verkligen inte central i drömmen, det var kossan eller oxen.

Hunddrömmen förstår jag inte alls. Finns ingen kvinna jag känner mig hotad, sårad eller något annat av.

Haha jag har aldrig drömt att jag drömt, komiskt!

Någon gång har jag vaknat upp från drömmen i drömmen och sen fortsatt drömma huvuddrömmen. Väldigt skumt.
  • PrimitivMan

Kommer ihåg en tidig sexdröm jag hade. var oskuld då. jag drömde att jag knullade en tjej i klassen som jag tyckte var väldigt snygg. Det lustiga i den drömmen var att känslan av hur det kändes att tränga in och knulla var så detaljerad och faktiskt stämde överens med verkligheten när jag väl kom dit. Var övertygad om att det var en sanndröm och att jag skulle snart få knulla henne men det var det tyvärr inte .

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-10 10:09:23 följande:
    det påminde om Inception..drömmen i drömmen

ja just det.

Men de där drömmarna när man på något sätt är medveten att man drömmer jag haft är lite otäcka. De har oftast en känsla av att medvetandet är på att försvinna bort och att jag kämpar för att behålla kvar medvetandet. Lite snudd på att typ lämna kroppen (new age varning där). Men då får jag en lätt känsla av panik och brukar vakna till. Vet inte om jag någon gång har låtit mig själv vandra in i omvetandet (har tänkt det iaf) men brukar tvinga mig själv att vakna.

Frågan är hur mycket vaken man är om det är så att man vaknar till medvetande eller det bara är hjärnan som spelar en en massa tricks så man upplever det så i efterhand.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-10 11:54:26 följande:
    Jag korspostar väl här. Va faen, liksom !!!

A man escapes from prison where he has been for 15 years. He breaks into a house to look for money and guns and finds a young couple in bed.

He orders the guy out of bed and ties him to a chair, while tying the girl to the bed he gets on top of her, kisses her neck, then gets up and goes into the bathroom. While he's in there, the husband tells his wife:

"Listen, this guy's an escaped convict, look at his clothes! He probably spent lots of time in jail and hasn't seen a woman in years. I saw how he kissed your neck." If he wants sex, don't resist, don't complain, do whatever he tells you. Satisfy him no matter how much he nauseates you. This guy is probably very dangerous. If he gets angry, he'll kill us. Be strong, honey. I love you."

To which his wife responds: "He wasn't kissing my neck. He was whispering in my ear. He told me he was gay, thought you were cute, and asked me if we had any vaseline. I told him it was in the bathroom. Be strong honey. I love you too!!" 

Hehe "forced entry" i dubbel bemärkelse.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 17:12:20 följande:

Haha vad gulligt!!!
    Vad är gulligt? Min fina dröm eller att jag trånade (förgäves *sniff*) och tom drömde om att ha sex med flickan i fråga. En finnig oskuldsfull (el nja oskuld men inte oskuldsfull; dessutom är oskuld relativt) tonåring.

Hmm försöker komma på när jag hade en erotisk dröm senast och innehållet.
Svar på tråden Trash-tråden