Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-07 23:25:37 följande:
    Jag gillar att knäppa upp knappar.
    Och ta av skor. 

Det är sensuellt.

Dock har jag en tendens att få lite bråttom i de lägena och typ sparka av mig skorna utan att knyta upp dem och dra av mig skjortan utan att knäppa upp knapparna (mer än någon i halsen). Kan nog få av mig alla kläderna under en halv minut. Fast sen kan det ju hända att man inte ens hinner få av sig skorna .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-07 23:33:11 följande:
    Ser fram emot att klä på både Anton och PM. Om bara Anton kunde komma över sin mansfobi.

Ha-galna slyna . Tills dess kan du få träna att klä på mig . Känner mig rätt övertygad att risken att vi båda blir påklädda samtidigt är rätt marginell.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-08 00:14:20 följande:
    Ja, PM, lite så, men jag är övertygad om att Agri är kvinna nog att ta oss en och en, även om hon får räkna med en 5-6 timmer per person.....

Aha du tänkte dig en snabbis alltså?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 08:22:28 följande:
    Haha mm...

Men jag gillar just anspänningen i det hela.
    Att tvingas ta det lugnt. Gå ner på knä, ta av hans skor medan hans hand vilar i mitt hår. 

Jo jag förstår precis hur du menar och jag håller med. Det är oerhört sensuellt och erotiskt i det lågmälda, förväntningar som långsamt byggs upp.

Personligen slits jag mellan att vara sofistikerad gentleman (nja, sort of) och primitiv vilde. Oftast vinner min primitiva sida i den kampen. "Me Tarzan, You Slut", varpå den väna flickan blir omkullkastad och nedtryckt i sängen och skändad .

Nej nu hittar jag på givetvis. I själva verket så bjuder jag in den väna flickan på te och har ett långt givande samtal innan jag ser henne djupt i ögonen och frågar "Min sköna dam, jag finner er skönhet betagande. Önskar ni dela min säng för en fin och jämlik mysstund. Jag ämnar beröra era privata kroppsdelar på ett sätt som ni säkert kommer finna behagligt." Varpå jag tar hennes hand och leder henne försiktigt fram till den väntande sängen för att därefter idka könsumgänge. Givetvis behöver hon inte utföra kvinnoförnedrande aktiviter som fellatio. Självklart!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 11:47:07 följande:
    Rosa handklovar? 
    Fult nagellack.
    Nej. 

Jag har aldrig förstått det här med rosa handklovar. Är det för att det skall vara lite gulligare?  "Lilla älsklingen nu skall jag ta på dig de fina rosa handklovarna och så skall jag smiska dig med den rosa Hello-Kitty paddeln"

Efterlyser ett inlägg på FL: "Därför köpte jag rosa handklovar (el fluffhandbojor)". Är verkligen ute efter ett svar hur man tänkte.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-08 18:49:54 följande:
    Efterlyser svar på PMs fråga för jag vill också veta hur den personen tänkte v

Tror dock att den här tråden har ett klart underskott av "rosa handboj"-köpare .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 19:10:05 följande:
    Haha ve och fasa!

Starta en tråd. 

Är lite rädd för vilka svar man kan få. Har knappt hämtat mig än från tråden där det pratades om "mysrester" mm
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 19:51:59 följande:
    Det är väl "gulligt" och lite "busigt".
    Det värsta skulle dock vara rosa, FLUFFIGA handklovar. 

Kräks Jag avskyr ordet "busigt" (nästan lika mycket som "mys").

Blir jag diktator skall jag belägga användning av "mys" och "bus" om sexuella aktiviteter med dödsstraff.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 20:00:10 följande:
    Ja. "bus" är nästan värre än mys för mig.
    Mysa kan man ju faktiskt göra, PÅ RIKTIGT. Bus känns så så så fel.
    "Känner mig lite busig ikväll...." 
    haha ja. Jag lovar oavsett hur kåt jag är skulle min sexlust dö ut helt och hållet om en kvinna skulle säga något i stil med:

"Jag känner mig lite busig. Skall vi mysa lite?" och sen räcka fram de rosa fluffhandbojorna.
  • PrimitivMan

Tror jag måste samla kraft att läsa klart boken (har väl läst 10 kapitel el så). Det är ungefär som att se en kalkonrulle.

Svar på tråden Trash-tråden