Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-05-19 21:12:32 följande:

Var den till mig, Birger Lelle ???

Det är faktiskt en av dina finare alster. Tackar så väldans. Om hon nu var avsedd för mig och mitt organ....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Jag tycker det ser ut som en käring med eld i röven.......

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-21 09:38:49 följande:
    Är det månne det resultat som blir när du varit i farten, gudomliga Anton?
    Beror på om natten varit salig, min kära Agri.

Och, må din dag dag bli en underbar dag, jag är övertygad om att du förtjänar det. 
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-05-21 11:08:20 följande:
    *Vrålar*
    Gör du det för att du just blivit påsatt, och därför känner dig väldigt glad och uppåt. Eller är det möjligen av annan anledning ???
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-05-21 11:20:49 följande:
    För att jag inte kan koncentrera mig på att skriva uppsats.
    Annan anledning, således......

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-21 12:12:40 följande:
    Finns det något annat alternativ än en salig natt med dig, du makalösa underbara sagolika Anton? Solig

Jag förtjänar det mesta. Tyvärr så faller det sig sällan som jag förtjänar.....
    Nä, det gör det förstås inte.....

Nu befinner jag mig, tyvärr, inte på samma gata som dig, annars kunde jag sett till att dagens handlingar, för din del, skulle utfalla till full belåtenhet. Men, min underbara Agri, du får fantisera om mig istället, att jag sätter på dig hårt. Fastkedjad, till ditt eget skrivbord. 
  • Anton Chigurh

Hon är inte fastbunden, Birger Lelle.

Skärpning...... 

• Anton Chigurh

Mmmm, nu börjar det likna nåt, ser riktigt trevligt ut...

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-21 23:53:53 följande:
    Sant.... det är en vacker liten zeppelinare i alla fall.

Vet inte om jag skall vara glad eller beklaga å Aynrands vägnar. Har han den formen på sin bästa kompis ligger det senare kanske närmast !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-05-22 22:10:56 följande:
    Vid kukar? Du menar att det är synd om alla män?

Alltså, var ÄR alla? När jag för en gångs skull skriver ett inlägg, liksom.

Anton: Puss!   
    Annelie : Puss! Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden