Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-11-20 14:14:08 följande:
    Precis! Kyss    Nallen känner likadant.
    Oh.. okej då. :( Skall försöka tygla mina små händer. 
  • Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-20 14:26:34 följande:

Vill inte outa mig för mycket på nätet. Men chef av något slag iaf.....
    Chef räcker gott och väl för att jag förstår. ;) 

Jag var chef en gång.. på konitoriet var jag chef för bakverkstan.. dock var jag också den enda som bakade också.. men ändå! Jag var chef över allt som skulle bakas, den som rörde ugnarna och spisarna dog. :(  
  • Kakaa

Btw Birger, jag måste göra dig och nallen lite besvikna, jag har inte lika majestätisk röv som dina flickor på bilderna.. :(

Min är liten men fluffig. :( 

• Kakaa

Just ja, jag skulle diska.. fakk.. -.- vill inte!

• Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 14:41:52 följande:
    Fick jag svar om kalaset Kakaa?
    Nej, hade inte sett om du svarat, vad svarade du?
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 14:44:35 följande:
    Skål
    Blev jag just inbjuden på kalas? : Ja du blev nyss bjuden, och kalas och kalas.. haha känner inte så många så det är du och gubben min, ta med någon om du känner för det! 

När var hur?:  Lördag var tanken, men det kan bli fredag, vet inte riktigt än, får ta det med gubben när han kmr hem. 

Jag vet ungefär var...berätta mer. : på Movits i gamla stan, mitt favorithak, jag går alltid dit om jag skall ut (Inte alls pga en drop dead bartender)

Inboxa om du inte vill skriva här.:  Äh jag är inte blyg! Kul att träffa folk. 

Jag kommer!!! : YÄÄÄY! :D
  • Kakaa

ohhh måste iväg, nu skall det handlas.. kommit på väärsta middagehn! *omnomnom*

• Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 15:10:35 följande:
    Hmmm vi tre? Nja, jag ska nog inte störa er.
    Fredag hinner jag inte, är ju i Norrbotten. Tanken var att köra ner på fredag, men kanske blir lördag, söndag eller måndag istället.
    amen, jag skulle inte bjuda om du hade stört.. och det visar sig att jag kmr få fira själv då gubbens långtajm bro skall ha fest samma dag -.-  
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 17:16:09 följande:
    Bara du och jag? Då stör jag ingen, bara dig?
    Fredag kan jag inte, men lördag!? :)
    Yä bara jag, så du blir kakvakt. :> 

Hans killpolare var elak och ville bara bjuda in sådana han känner.. och gubben hade glömt och tackat ja till den festen.. så bara jag.. och jag vill till movits 
Svar på tråden Trash-tråden