Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-11-21 12:08:34 följande:
    1- du vet bäst haha
    2- Ge Anne Rice en chans för hon skiljer sig från mängden där, hon gränsar till fantasi och har en oerhört sensuell stil a la sydstat-USA....
    3- du vet bäst
    4- glidmedel till hans buttplug
    1, ja, jag gör ju det. :P 
    2, skall googla och se..
    3, se svar 1.
    4, vi har redan massa olika glidmedel. :( 
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-21 12:13:31 följande:
    Hmm min erfarenhet är att om man inte får leva ut detta som barn svär man igenom hela livet bara man får möjlighet...detta är fallet för många västerlänningar (UK, Frankrike är praktexempel)

jag kan sitta och kalla folk för slapp- kuk och sladdrig fitta, sossejävel, mongo och allt möjligt mellan himmel och jord. Jag brukar må bättre efteråt
    *ge tandborsten* gå och skrubba toalett.. :( 
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-21 12:13:31 följande:
    Hmm min erfarenhet är att om man inte får leva ut detta som barn svär man igenom hela livet bara man får möjlighet...detta är fallet för många västerlänningar (UK, Frankrike är praktexempel)

jag kan sitta och kalla folk för slapp- kuk och sladdrig fitta, sossejävel, mongo och allt möjligt mellan himmel och jord. Jag brukar må bättre efteråt
    Min farmor hade gjort pulvermos utav dig :(
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-21 12:18:01 följande:
    Din farmor hade älskat mig!
    Inte om du hade gett henne en kindpuss med den munnen! du hade fått toalett-tjänstgöring med mig..
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:32:57 följande:
    Glömde att skriva att jag är oerhört känslig för vad folk dricker för drinkar. Det speglar direkt ens personlighet. Cosmopolitans är inte ok (som man).

ok att dricka som man: 

- Öl
    - Whisky (Single Malt helst och GIVETVIS utan is)
    - Drinkar: Dry martini, Manhattan, Old fashioned, Daiquiry, White Lady, Black Russian, Caipirinha, Mojito, Long Island Iced Tea, Bloody Mary, Margharita (är en unisex drink; fast kräver att det är en klassisk Margharita utan massa annat krafs i och absolut inga paraplyer). Säkert missat en del.
    - Champage är aldrig fel  (förutom rosé champagne som bara har ett användningsområde och det är även det tveksamt; i sängen)

Nu tänker jag altså främst som sällskapsdryck. 

Jag dricker öl, jäger/redbull och ibland vitt vin (Oftast när jag lagar mat)  och jag kan avnjuta whiskey.. men det är någon enstaka gång.

Min gubbe dricker jäger/redbull, cider lr cosmopolitan.. :D

Men det är bra att mina gubbe har dem feminina sidorna.. vi kompletterar varandra liksom ;D
    Aynrand skrev 2012-11-21 12:29:43 följande:
    den vad!??
    :D 

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:37:20 följande:
    Funkar det med mellanmjölk och O´boy ???
    bara du inte blandar in äckel minttu i det.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:42:01 följande:
    Du kan ge dig fan på att det 100 % straight som gäller här......
    straight.. *fnissar och tänker på snusk*
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-21 12:45:06 följande:
    Om inte så är Nallen och jag inte så manliga då. Obestämd
    *goskrama på Nallen och Birger*
  • Kakaa

Nu skall världens sötaste Kakaa fixa mellan mål, ett äpple! 

Vill Birger, NG, Anton lr PM smaka? Solig Agri kanske vill?  

Svar på tråden Trash-tråden