Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-11-20 17:28:04 följande:
    Anton och jag har redan konstaterat att du har väldigt gemytlig rumpa. Och många av tjejerna i tråden är rejält avundsjuka på den.
    det är dock inget och vara avundsjuk på då den är likblek och inte alls så "gemytlig" som den visas på bild. 

• Kakaa
    och skrev 2012-11-20 18:03:38 följande:
    Och det finns faktiskt fler i tråden som har väldigt fina rumpor och inte alls har någon anledning att vara avundsjuka.

Det glömde du nämna.  
    Din rumpa är nog underbar, och har du breda fina höfter till den så kan vi byta. :((( Jag vill ha en bredare bakdel.
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 17:16:09 följande:
    Bara du och jag? Då stör jag ingen, bara dig?
    Fredag kan jag inte, men lördag!? :)
    På lördag och jag tänker bli gryyymt berusad.. och när jag blir berusad så blir jag lätt lite.. pinsam? Oskyldig
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 18:16:30 följande:
    Ja, tack för att du påminde mig om det!

Har man rejäl rumpa behöver man tydligen inga tuttar:

Jag skulle må bra utav att förlora lite tuttar.. 
  • Kakaa

Fy fähn.. nu blev jag lite ledsen i ögat på riktigt.. ensam på födelsedagen. :<

• Kakaa
    och skrev 2012-11-20 18:27:23 följande:
    Är du?

Äsch. Du är i gott sällskap. Solig

Min rumpa är inte bred alls, men alldeles lagom i förhållande till midjan och resten av kroppen. Jag är osedvanligt proportionell faktiskt.    
    Vill nästan be om bevis.. jag är inte propotionell.. jag har större tuttar än övrig kropp typ -.- jag ser ut som en boll :(((

Jo jag kmr få vara ensam på födelsedagen om inte MrC har lust att lajja med mig :DD  
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 18:39:05 följande:
    Jag har större rumpa OCH större tuttar än resten av kroppen

Är det på lördag du fyller år? 
    Nej, jag fyller år på måndag men skall ut och fira på lördag. :( 

Ohh.. BEVISA!!! jag vill se era kroppar! i ett icke perverst avseende. :(

Hade jag inte haft brösten hade jag sett ut som justin bieber lr något. 
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 18:42:02 följande:
    Jag kan lägga upp bild i ett stängt galleri lite senare, sitter med min nyfikna dotter nu.

Vadå Justin Bieber...vi har sett din rumpa! 
    Hahaha rumpan är inte liak fin som på bild.. faktiskt.. 

hittade en kroppsbild (jag har inga barn som kollar) den är dock lite naken.. men eh ja.. Hade jag inte lutat mig lite så hade jag sett fyrkantig ut.. som sponge bob.

• Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-20 18:43:17 följande:
    Min kropp är pervers, i alla hänseenden. Den kommer därför inte att läggas ut i tråden.
    Känner mig naken nog som la ut min mun här.
    :(((( jag tänker låtsas som att du är skitful och att jag INTE behöver vara avundsjuk.
Svar på tråden Trash-tråden