Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

hade för övrigt en söt fluga på bilden också.. alltså en fluga runt halsen xD 

• Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-20 18:57:50 följande:
    Jag kommer inte vinna Miss World Kakaa så du kan ta det lugnt.
    Det trodde jag inte heller meeeen något liknande? ;)
  • Kakaa

Jag tyckte det lät mer som "Battlefield" och "Call of Duty".. :O  

• Kakaa

Vad kan man köpa för julklapp till gubben? 

Vet att han vill ha tjockare tröjor dock inte hoodies.. men dem jag tipsar om tycker han ser gubbiga ut. -.-  och dem han kollar på ser ut som något en 14 åring har på sig.

Jag funderade på (han är spelnörd) att köpa en x-box, jag hatar den konsollen men han gillar, och tre spel till det.
    det är något vi båda kan använda och lajja runt med då både han och jag är spelnördar.

men sedan är jag totalt blank i huvudet.. jag vill ge honom något så han verkligen vet att det är honom jag tänkt på. :(  

• Kakaa
    ulfsas skrev 2012-11-21 10:14:11 följande:
    Du skulle kunna köpa en kockkniv av ett finare märke. Det finns ju i olika storlekar och till olika priser. Det är en rätt manlig present som är praktisk i hemmet för er båda i hela ert liv.

Ps, fyllde själv i lördags och dottern hade även hon köpt en fin mindre kniv.....bra som komplement till de 27!!!!! som jag redan har. Otroligt. Olika i kvalitet och stil men en 28onde kanske inte jag behövde, egentligen.
    Hon var glad så jag var glad.
    Hon hade förresten en buspresent också till mig som första present i form av en av mina redan lästa böcker. Hon skrattade när jag såg ut som ett frågetecken i fejsetFörvånad
    Kul med barn. Ds
    Köper jag finare kock-knivar så gör jag det för min skull, min gubbe lagar inte mat.. (För att jag har bestämt det) Köket är mitt revir och den person som entrar det och rör bland min struktur och min ordning får en redig utskällning. :( 

Sedan kan gubben inte laga mat, det smakar äckligt. :( Skall inte vara otacksam men han rör om bland min ordning!

Så kock-kniv passar till mig så jag vill gärna ha global knivsettet om ni skulle vilja ge mig! Oskyldig notera detta nu! 

Men tack för tips! *kram* 
  • Kakaa

Sedan så är min gubbe inte så manlig. :( Jag är den mer manliga.. (ordning och reda, planeraren, stränga, händiga) Han är den som vill plantera blommor och klaga på att hans t-shirts är malätna.. 

jag bara väntar på att han skall prova mitt smink. *skratt* 

Svar på tråden Trash-tråden